مسی و دوستان مردند تا سویا را بردند

تیم بارسلونا در دیدار سوپرکاپ اروپا با نتیجه عجیب 5-4 برابر سویا به برتری رسید و قهرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ؛ بازی دو تیم در تفلیس پایتخت کشور گرجستان و در ورزشگاه دینامو آره نا برگزار شد. در حالی که چند روز قبل از مسابقه خبر رسید نیمار به این بازی نمی رسد ، اما غیبت او جلوی قهرمانی بارسا را نگرفت و این تیم در کمال شایستگی موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپرکاپ اروپا شد. نیمه اول مسابقه خیلی جذاب بود و 4 گل داشت. در حالی که بازی هنوز جا نیافتاده بود در دقیقه 3 اور بانگا هافبک آرژانتینی سویا با یک ضربه دقیق ایستگاهی دروازه بارسا را باز کرد. سویایی ها اسیر گل زود هنگام خود شدند و لیونل مسی ، ستاره بارسا در دقایق 7 و 16 روی دو ضربه ایستگاهی دقیق و تماشایی بارسا را به بازی برگرداند. در ادامه این بارسایی ها بودند که تیکی تاکای همیشگی خود را به نمایش درآوردند و بازی را در اختیار گرفتند. در دقایق پایانی نیمه اول در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان این نیمه بودند ، رافینیا که به نوعی جانشین نیمار شده بود گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند و کار را برای شاگردان امری دشوار کرد.
نیمه دوم مسابقه هم مانند نیمه اول یک گل زود هنگام داشت. لوییس سوارز دقیقه 52 اختلاف را به 3 گل رساند. در اواسط این نیمه مصدومیت اینیستا باعث شد تا او جای خودش را به روبرتو جوان بدهد و شرایط در میانه میدان برای بارسا کمی سخت شد. در حالی که مسی و یارانش سعی می کردند بیشتر گل بزنند تا با خاطره ای خوب به جام برسند ، این سویا بی نهایت طلب بود که دو گل دیگر هم زد و اختلاف را به حداقل رساند. ابتدا ریس با تجربه دقیقه 57 به گل سوارز پاسخ داد و سپس گامیرو از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.
چند دقیقه بعد انریکه ترس را احساس کرد و بارترا مدافع را جای رافینیا مهاجم آورد. اما باز هم شگفتی که قراربود رخ داد. سویا گل چهارم را هم به ثمر رساند و به طرز خارق العاده ای بازی را به تساوی کشاند.
بازی در 90 دقیقه معمول 4-4 به پایان رسید. 30 دقیقه وقت های اضافه چیز خاصی نداشت. خستگی بازیکنان دو تیم این اجازه را به آنها نمی داد که خطری روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. اما در حالی که همه منتظر ضربات پنالتی بودند در دقیقه 125 پدرو پس از مدت ها نیمکت نشینی گل قهرمانی بارسا را وارد دروازه سویا کرد. بارسا با این نتیجه هم قهرمان شد هم انتقام باخت سال 2006 مقابل سویا در سوپرجام را گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  50