ابزارهای سازمانی چندگانه محور فعالیت سازمان‌های بزرگ جهان / IBMپیشرو است

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند:

پایان سال ۲۰۱۷ میلادی حدود نیمی از سازمان‌های بزرگ جهان فعالیت‌های خود را مبتنی بر ابزارهای سازمانی چندگانه انجام دهند و IBM بخش قابل ملاحظه‌ای از این بازار را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رایورز به نقل از آی‌پی‌واچداگ،شرکت IBM طی چند سال اخیر سرمایه‌گذاری فراوان در حوزه خدمات پردازش ابری انجام داده و در این راستا موفق شده است طی نیمه نخست سال ۲۰۱۵ میلادی بزرگ‌ترین مرکز تحقیق و توسعه (R&D) ابری در جهان را در اختیار داشته باشد.
 فناوری‌های ابری IBM در زمینه‌های مختلف راهکارهای خود را ارائه می‌دهند و از سیستم‌های تحلیل داده گرفته تا ابزارهای سازمانی، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و حتی بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند پایان سال ۲۰۱۷ میلادی حدود نیمی از سازمان‌های بزرگ جهان فعالیت‌های خود را مبتنی بر ابزارهای سازمانی چندگانه انجام دهند و IBM بخش قابل ملاحظه‌ای از این بازار را به خود اختصاص دهد.

شرکت IBM در زمینه خدمات ابری اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام داده و از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون بیش از ۴۰۰ حق امتیاز مرتبط با فضای ابری را به ثبت رسانده است تا در مجموع ۱۲۰۰ حق امتیاز مخصوص خدمات ابری را در آمریکا ثبت کند.

بیش از یک‌سوم مجوزهای مربوط به فضای پردازش ابری که در «مرکز حق امتیازها و علائم تجاری آمریکا» ثبت می‌شود به شرکت IBM اختصاص دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  56  =