کسب مقام‌های ملی برتر توسط تیم رباتیک دانش آموزان گچساران

مربی و سرپرست تیم رباتیک گچساران گفت: شش تیم دانش آموزان شهرستان گچساران در مسابقات ملی رباتیک توانستند مقام‌های برتر ملی را از آن خود کنند.

محمد کریم پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تیم رباتیک دانش آموزان گچسارانی سال گذشته در مسابقات اختراعات و نوآوری‌های کشور توانست مقام برتر را در میان 166 تیم کسب کند.

وی بیان کرد: 6 تیم دانش آموزان شهرستان گچساران در مسابقات ملی رباتیک توانستند مقام های برتر ملی را از آن خود کنند.

مربی وسرپرست تیم رباتیک گچساران تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور 300 تیم از استان‌های مختلف کشور در شهر آمل برگزار شد.

کریم پور عنوان کرد: در مقطع ابتدایی نرگس مظاهری و مرضیه خماری با تیم هوش سفید چهار در بخش نمایش و اختراعات رتبه اول کشور را کسب کردند. سانا غضنفری و مونا شفیعی نژاد مقام دوم اختراعات کاربردی دوره دبیرستان کشور را به دست آوردند.

مربی و سرپرست تیم رباتیک گچساران خاطرنشان کرد: رتبه های سوم و چهارم فنی مبین نصیری بیات و تارخ شیروانی، سعید نگهداری، علیرضا باشتی زاده را در این دوره از مسابقات از آن خود کردند.

کریم پور بیان کرد: هانیه عزخانی و پرنیا دلاوری، فاطیما اسدپور و آیگین قره قانلو در بخش اختراعات دبیرستانی مقام چهارم کشور را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: مقام سوم را نیز گیانه نادری و معصومه رستگار در بخش اختراع مقام اول و در ربات مقام سوم را بدست آوردند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  25