بازیکن ملی پوش در پارتی شبانه دستگیر شد!

یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان که خیلی‌ها از آینده درخشان برای او صحبت می‌کنند و معتقدند او روزی می‌تواند حتی کاپیتان تیم ملی شود، مدتی است که به خاطر مصدومیت نمی‌تواند بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک یکی از بازیکنان تیم ملی کشورمان که خیلی‌ها از آینده درخشان برای او صحبت می‌کنند و معتقدند او روزی می‌تواند حتی کاپیتان تیم ملی شود، مدتی است که به خاطر مصدومیت نمی‌تواند بازی کند.

به گزارش ایران ورزشی،این مصدومیت ظاهرا آنقدر طولانی شده که حوصله بازیکن مورد نظر سر رفته. به صورتی که تصمیم گرفته برای اینکه در کنار هم‌تیمی‌هایش و البته دوستانش باشد، یک میهمانی شبانه بگیرد. در این میهمانی که در خانه بازیکن ملی‌پوش برگزار شد و تا ساعت 1، 2 بامداد هم ادامه داشت، انواع مشروبات الکلی و البته میهمانانی با لباس‌های خاص حضور داشتند. در کنار این میهمانان ویژه هم بازیکنان دیگری از جلمه «م. د»، «م. چ» و… هم بودند و همه به جشن و پایکوبی می‌پرداختند که ناگهان خبر رسید، پلیس از این میهمانی مطلع شده و دارد به خانه بازیکن ملی‌پوش می‌رود. اینکه چه کسی این خبر را داده و چطور مطلع شده پلیس دارد به آنجا می‌رود مشخص نیست اما همین خبر آن هم ساعت 1، 2 نیمه شب باعث شد بازیکنان پا به فرار بگذارند و بروند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  1  =