بانک مرکزی مسئول انحلال موسسه میزان نبود

قائم‌مقام بانک مرکزی:

قائم‌مقام بانک مرکزی با بیان اینکه بانک مرکزی مسئول انحلال موسسه میزان نبوده است، گفت: عملکرد غیرکارشناسی این موسسه و تسهیلات آن به یک شرکت خصوصی موجب بروز وضعیت فعلی‌اش شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کمیجانی درباره برنامه‌های این بانک برای ساماندهی موسسات غیرمجاز و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسات منحل‌شده، گفت: در یک‌سال و نیم اخیر سیاست‌های بانک مرکزی در ساماندهی موسسات غیرمجاز به طور شفاف بیان شده است؛ بانک مرکزی با شناخت دقیق، گزارش‌های لازم درباره نقش تخریبی این موسسات را آماده و به مقامات مسئول کشور داده است.

وی گفت: بعد از ارسال گزارش ویژه بانک مرکزی درباره موسسات غیرمجاز به نهادهای مربوط گزارشی در ستاد اقتصادی دولت قرائت و همانجا مصوب شد این گزارش به شورای امنیت هم برود.

قائم‌مقام بانک مرکزی ادامه داد: بعد از قرائت این گزارش در شورای امنیت تکلیف شد کارگروهی با مسئولیت بانک مرکزی و نهادهای مسئول ظرف ۶ ماه برای ساماندهی موسسات غیرمجاز و شناسایی نیازهای قانونی در بانک مرکزی و با مسئولیت این بانک آغاز به کار کند.

 کمیجانی با بیان اینکه کارگروه نام‌برده همزمان با انحلال موسسه میزان کار خود را در بانک مرکزی آغاز کرد، گفت: در این کارگروه ضمن طراحی ترتیبات انحلال موسسه میزان تصمیم گرفته شد سپرده‌های سپرده‌گذاران این موسسه بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی مسئول انحلال موسسه میزان نبوده است، گفت: عملکرد غیرکارشناسی این موسسه و تسهیلات آن به یک شرکت خصوصی موجب بروز وضعیت فعلی‌اش شده است.

او به موسسه غیرمجاز ثامن‌الحجج نیز اشاره کرد و گفت: درباره این موسسه نیز در کارگروه ویژه بانک مرکزی اقداماتی انجام شده و بناست به زودی نتایج آن اعلام شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. افتخار می گوید

    بدترین اثر اختلاس منتسبین یکی از قوا از مردم در موسسه مالی اعتباری میزان در خراسان
    “بی اعتباری نظام در اذهان عمومی مردمی که در شرایط بحرانی بعد از انقلاب از کشور دفاع کرده و همیشه در صحنه ضد استکباری اجنبی ها بودند .اما در کمال ناباوری از استکبار داخلی چنین ضربه ای نخورده بودندو پایه های نظامی که با خون فرزندانشان محکم شده بود را لرزان دیدند وای بر شما قوای سهل انگار”

  2. آزمون بزرگ می گوید

    با تقدیر از شما
    موسسه میزان خراسان امروز تبدیل به آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر مردم حداقل سه استان خراسان حدود 10 درصد جمعیت ایران می باشد. .امیدواریم سران نظام در این آزمون مقدس بودن نظام را که شاکله نظام اسلامی ما است راحفظ کنند.و اهمیت اقتدار داخلی کشور برایشان کمتر از اقتدار خارجی نباشد و به نظر مردم : دولت روحانی متاسفانه تا کنون به رضایت خارجی ها اهمیت بیشتری داده است:

  3. خراسانی می گوید

    ای کاش ما خراسانی ها هم تهرانی بودیم تا حالا مشکل ما 100درصد حل شده بود امنیت کشور یعنی تهران

  4. کارشناس اجتماعی می گوید

    با سلام و قدر دانی از سایت خبر رسان محترم در انعکاس نظرات مردم
    آقایان دولتی استانداران و بانک مرکزی و دادگستری حالا که با تلاش آقایانی همچون نماینده محترم بجنورد سرمایه گزارانی به شما معرفی شده اگر این مشکل ظرف چند روز آینده ختم بخیر نگردد همه مسئولیت این اختلال اجتماعی به شما و دولت بر میگردد و جای هیچ عذر و بهانه ای در برابر مردم خسته و بعضی عصبانی ندارید خدا همه گمراهان را به راه راست هدایت کند

ارسال یک پاسخ

3  +  7  =