رسیدن به یک فهم مشترک از آینده از مهم‎ترین اهداف همایش چشم‎انداز سند توسعه

رییس کمیسیون چشم‎انداز امور نخبگان عنوان کرد

رییس کمیسیون چشم‎انداز امور نخبگان و نایب رئیس سازمان نظام روانشناسی کشور گفت: رسیدن به یک فهم مشترک از آینده سند چشم‎انداز توسعه از مهم‎ترین اهداف همایش علمی چشم‎انداز جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، محمد ابراهیم مداحی در نخستین همایش علمی، پژوهشی چشم‎انداز جمهوری اسلامی ایران ویژه نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سراسر کشور که در شهرکرد برگزار شد، گفت: سال گذشته در استان‎های مختلف کشور همایشی با محوریت اقتصاد مقاومتی به میزبانی استانداران و در مبحث چشم‎انداز توسعه نیز همایش‎هایی با حضور شهرداران نقاط مختلف کشور برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش‎ها را رسیدن به یک فهم مشترک از آینده سند چشم‎انداز توسعه و بررسی سهم هر استان از این سند عنوان کرد.

مداحی افزود: CDS یکی از اسناد مهمی است که نقشه راه شهرداران قرار می‎گیرد و مدیران استانی که در مدیریت شهری نقش دارند باید در اجرای این نقشه راه همکاری کنند.

وی اظهار کرد: بحث اقتدار ملی و سند چشم‎انداز یکی از حوزه‎هایی است که باید با اهتمام ویژه به آن پرداخته شود و هر کدام از نخبگان و مدیران استانی باید بدانند چه سهم و نقشی در قدرت ملی دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +    =  9