مقدم: از محصولات ساخت ایران همچنان حمایت می‌کنیم

مدیرعامل بانک تجارت بر تعهد این بانک به حمایت از کارآفرینان ایرانی در دوران پس از لغو تحریم‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط عمومی بانک تجارت ، محمد ابراهیم مقدم که شامگاه سه شنبه دوم شهریورماه در دیدار با مشتریان ارزنده این بانک در استان همدان سخن می گفت با ابراز امیدواری به تداوم توفیقات دولت تدبیر و امید در بازگشت فضای رونق و نشاط به اقتصاد کشور گفت: حمایت از تولید و لزوم ارتقاء کیفیت محصولات داخلی از مهمترین ضرورتهای اقتصاد کشور در دوران پس از تحریم است. وی افزود: حمایت از تولید ، جدا از وظایفی که بنگاه‌های مالی دارند به رفتار هموطنان نیز که مصرف کنندگان اصلی محصولات بنگاههای اقتصادی کشور هستند بستگی دارد .

مدیرعامل بانک تجارت رشد واقعی تولید در کشور را تنها در صورت حضور مستمر و قدرتمند بخش خصوصی در عرصه های مختلف تولید و کارآفرینی میسر دانست و افزود : رویکرد بانک تجارت حمایت از تولیدکنندگان واقعی و کارآفرینان شریف ایرانی است و برای ما بسیار مهم است که بتوانیم منابع بانکها که در واقع همان سپرده های مردم است را به بهترین شکل و با بیشترین بازده به تولیدکنندگان واقعی برسانیم تا به سهم خود در مسیری گام برداریم که محصولات تولیدکنندگان داخلی از توان رقابت موثر با کالاهای وارداتی برخوردار شوند .

مقدم گشایش ایجاد شده در عرصه روابط خارجی پس از موفقیت دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای را مورد اشاره قرار داد و گفت : قطعا در این شرایط با حجم فزاینده تقاضای خدمات ارزی از سوی بازرگانان و صنعتگران کشور مواجه هستیم و به عنوان بانکی که طی سالهای گذشته همواره جایگاه ممتاز را در ارائه خدمات ارزی به هموطنان را داشته ، بازگشتی قدرتمند به عرصه بانکداری بین الملل داشته باشیم .

در ادامه این دیدار خواجه حق وردی معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور استانها به مهمترین سرمایه گذاری های بانک تجارت در بسیاری از بزرگترین پروژه های زیربنایی اقتصاد ملی اشاره کرد و گفت : در کنار این مهم ، بانک تجارت مفتخر است که بخش اعظم تسهیلات خود در سه دهه گذشته را به کارآفرینان بخش خصوصی تخصیص داده و همواره کوشیده تا همراه مطمئنی برای صاحبان کسب و کار در بخش های مختلف اقتصاد کشور باشد .

حق وردی مشتریان ارزنده بانک تجارت در استان همدان را نمایندگان شایسته کارآفرینان این استان دانست و بر تلاش مستمر افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات این بانک تاکید کرد . وی افزود : برنامه های مهمی در دست اجرا داریم تا با افزایش تنوع سبد خدمات و سفارشی سازی خدمات جدید بر اساس نیازهای مشتریان ، بانکی خدمت محور و سودآور برای همه ذینفعانمان باشیم.

در این دیدار همچنین تعدادی از مشتریان بانک تجارت در استان همدان به طرح دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص خدمات و تسهیلات بانک تجارت پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  +    =  88