کشتی ایران در مسابقات جهانی آمریکا پیام‌آور آب می‌شود

با شعار «آب سرمایه ملی؛ کُشتی ورزش ملی»

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ملی‌پوشان تیم ملی کُشتی ایران در مسابقات جهانی امریکا با شعار «آب سرمایه ملی؛ کُشتی ورزش ملی» به روی تشک می‌روند.

به گزارش ایسنا، محمد پرورش در خصوص این اقدام اظهار کرد: اهمیت و جایگاه حیاتی آب ما را بر آن داشت تا از همه ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی برای آگاهی‌بخشی و ارتقای مقوله آب و کمبود آن استفاده کنیم و یکی از این راهکارها بهره گیری از ظرفیت‌ نخبگان و نام‌آوران عرصه‌های هنری و ورزشی است.

وی ادامه داد: این اقدام در چارچوب فعالیت‌های فرهنگی آبفای استان تهران به شمار می‌آید و امیدواریم ملی‌پوشان پرافتخار فرنگی‌ و آزادکار ایران در ترویج ضرورت توجه به بحث آب یاری‌گر ما باشند.

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به نقش شخصیت‌ها و چهره‌های نام‌آشنا و مطرح در جلب هم‌راهی و مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: نخبگان جامعه، نقش تاثیرگذار و بی‌بدیلی در رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان دارند و از سوی دیگر، ورزش کُشتی به عنوان ورزش ملی ایرانیان از جایگاه و اهمیت کم‌نظیری نزد ورزش‌دوستان برخوردار است و به همین اعتبار مشارکت این عزیزان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه صرفه‌جویی در مصرف آب می‌تواند بستر مناسبی برای آگاهی و توجه شهروندان فراهم آورد.

قرار است در مراسمی با حضور رسول خادم رئیس فدرراسیون کُشتی و محمد پرورش مدیرعامل آبفای استان تهران، هدایایی به همراه تندیسی با موضوع آب به ملی‌پوشان فرنگی و آزادکار اهدا شود.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  17