«نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنعت گاز»

در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

مرکز فن بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز ایران، «نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنعت گاز» را با هدف معرفی دستاوردها و توان فنی مهندسی شرکت­های داخلی به مدیران عملیاتی و تصمیم‌سازان صنعت گاز کشور در روزهای هفتم و هشتم مهرماه امسال در پارک فناوری پردیس برگزار می‌کند.

به‌ گزارش سرویس فناوری ایسنا، این نشست تخصصی با رویکرد رفع نیازهای حوزه فناوری صنعت گاز و حمایت از تولیدات و دستاوردهای داخلی در این صنعت برگزار می‌شود.

مخاطبین این رویداد را متخصصین کمیته خودکفایی صنعت گاز و مدیران و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف این صنعت از سراسر کشور از جمله شرکت ملی گاز ایران، شرکت انتقال گاز ایران، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت پالایش گاز فجر جم، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم ومراکز مرتبط تشکیل می‌دهند.

طبق برنامه‌ریزی، در اولین روز از این رویداد، مدیران و متخصصین صنعت گاز کشور از محصولات و فناوری‌های شرکتهای برگزیده در نمایشگاهی که به همین منظور برپا می‌شود، بازدید می‌کنند و روز دوم نیز به برگزاری جلسات تخصصی (بنا به درخواست بازدیدکنندگان) حول محورهای اصلی رویداد، اختصاص می‌یابد.

بر اساس اعلام مرکز فن بازار ملی ایران حوزه‌های تخصصی این نشست شامل محورهای سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق، تجهیزات دوار، مبدل‌های خاص و مواد شیمیایی مرتبط با کاربرد در صنعت گاز است. بر این اساس آن دسته از شرکتهای فعال در هر یک از زمینه‌های کاری فوق (صرفا از استان تهران) که دارای شرایط عمومی لازم باشند، می‌توانند برای حضور در این نشست ثبت نام کنند.

با توجه به تخصصی بودن این رویداد و محدودیت ظرفیت پذیرش، انتخاب شرکتهای متقاضی حضور در نشست، پس از ارزیابی متقاضیان بر اساس مدارک و مستندات ارسال شده، توسط مرکز فن‌بازار ملی ایران انجام شده و نتیجه به شرکت‌های منتخب اعلام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  6  =