بورس کالا توان بین‌المللی کردن صنعت فولاد ایران را دارد

مدیرعامل بورس کالا گفت: این بورس از طریق بین‌المللی کردن صنعت فولاد ایران می‌تواند بازارهای مالی را در این حوزه توسعه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حامد سلطانی نژاد در نخستین کنفرانس آهن و فولاد متال بولتن در ایران گفت: بورس کالای ایران می تواند از طریق بین المللی کردن صنعت فولاد ایران، بازارهای مالی را در این حوزه توسعه داده و با جذب سرمایه گذاران بزرگ داخلی و بین المللی، منجر به جذب سرمایه های فعالان بین المللی در این عرصه شود.

مدیرعامل بورس کالای ایران افزود: بورس کالای ایران مزایای متعددی برای صنعت فولاد دارد که می توان مواردی از قبیل پوشش ریسک، تامین مالی و کمک به بخش خصوصی از طریق کاهش مالیات، حذف واسطه های غیر ضروری، ایجاد شفافیت و کشف قیمت عادلانه، منصفانه و منطقی را در این راستا بر شمرد.

وی به وجود ابزارهای نوین مالی برای معاملات فولاد در بورس کالای ایران و اهمیت تامین مالی در این صنعت اشاره کرد و گفت: بورس کالا می تواند از طریق بین المللی کردن صنعت فولاد ایران، بازارهای مالی را در این حوزه توسعه داده و با جذب سرمایه گذاران بزرگ داخلی و بین المللی در این بورس به بهبود استانداردهای ملی افزوده و منجر به جذب سرمایه های فعالان بین المللی در این عرصه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  +    =  20