معرفی زنان برتر کارآفرین در حوزه ICT

در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در اقتصاد پایدار، آزاده داننده به عنوان کارآفرین برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب و موفق به دریافت تندیس، نشان و لوح سپاس در بین 10 نفر نخست شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از سازمان نصر کشور، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده ضمن قدردانی از حضور پررنگ زنان کارآفرین در همایش و نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که اهدافی که در این راستا در نظر گرفته شده است محقق شده باشد.

وی با اشاره به حضور در برخی غرفه‌ها افزود: تلاش کردم تا از نزدیک در جریان نقطه‌نظرات و مشکلات زنان کارآفرین قرار گرفته و با انعکاس آنها سعی در رفع آنها خواهیم کرد.

بنابراین گزارش پس از خانم داننده, بهناز آریا، الهه عصاری و سادینا آبایی در رده های بعدی موفق به دریافت لوح سپاس برترین کارآفرینان حوزه ICT شدند.

در این مراسم همچنین 100 نفر از بانوان کارآفرین برتر در صنایع مختلف نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. در ادامه ز کتاب “یک صد بانوی کارآفرین ایران” نیز رونمایی شد. کتاب فوق بانک اطلاعاتی تجمیع شده ای از بانوان فعال کشور در صنایع مختلف است.

دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در اقتصاد پایدار از 24 تا 27 شهریور ماه در محل نمایشگاه های دائمی برگزار شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  +    =  32