میزان اختلاف قیمت در اغذیه‌فروشی‌ها/ چگونگی دریافت حق سرویس

رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان توضیح داد

رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان درباره اختلاف قیمت محصولات اغذیه‌فروشی‌های بالا و پایین شهر توضیح داد و گفت: دریافت حق سرویس برای رستوران‌هاست و اغذیه‌فروشان مجاز به گرفتن حق سرویس از مشتریان نیستند.

اسدالله احمدی شهریور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره رشد قارچ گونه اغذیه فروشان غیرمجاز و سیار گفت: فعالیت واحدهای غیرمجاز، معضل بزرگی برای این صنف است و مراحل اداری پلمب کردن آنها نیز زمان‌بر است.

رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان درباره اختلاف قیمت محصولات اغذیه‌فروشی‌های بالا و پایین شهر نیز توضیح داد: این اختلاف قیمت نباید بیشتر از 20 تا 30 درصد باشد و اگر بیشتر از این میزان باشد، غیرقانونی است.

فاکتورهای مهم قیمت‌گذاری در اغذیه فروشی‌ها

به گفته وی کیفیت، موقعیت محلی، وزن مواد غذایی از عوامل موثر در قیمت‌گذاری اغذیه فروشی‌هاست که این نرخ‌ها کارشناسی شده و نظارت لازم در این زمینه انجام می‌شود.

احمدی شهریور از دیگر معضلات اتحادیه را حریم صنفی دانست که کارشناسی‌های لازم در این زمینه صورت نگرفته و همین موضوع ضربه مهلکی به این واحد وارد کرده است.

رییس اغذیه فروشان تاکید کرد: ما تابع قانون هستیم و مسئولان و ناظران باید نظارت لازم را بر رسته‌های صنفی داشته باشند که البته این کار صورت می گیرد ولی باید نظارت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 2600 واحد صنفی مجاز در تهران داریم، گفت: بازرسان ما نظارت‌های لازم را بر روند فعالیت اغذیه‌فروشان انجام می‌دهند و کسانی که با هرگونه تخلفی مواجه شوند می‌توانند به ما اعتراض خود را مطرح کنند.

احمدی شهریور درباره پرداخت حق سرویس در اغذیه فروشان نیز توضیح داد: حق سرویس برای رستوران‌هاست و اغذیه‌فروشان مجاز به گرفتن حق سرویس از مشتریان نیستند و این کار صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  27  =  37