معرفی دو خودروی جدید در سال/ تعیین تاریخ تحویل خودرو از سوی مشتریان

مدیرعامل سایپا خبر داد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: کمتر از یک ماه آینده از محصول جدید سایپا با نام «ساینا» که دارای یک طراحی کاملا ایرانی است رونمایی کرده و این خودرو وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مهدی جمالی در مراسم رونمایی از خط تولید انبوه خودرو ساندرو در پارس خودرو با اشاره بر این که گروه سایپا ظرف دو سال آینده سالیانه دو محصول جدید معرفی می‌کند گفت: در چند ماه گذشته با برنامه ریزی که انجام شده اطمینان دارم که بخش تولید و فنی ما این توانایی را دارد که بتوانند در بخش توسعه محصول به ما کمک کنند و اعتقاد دارم که این مشتریان ما هستند که برای ما مشخص می‌کنند که چه محصولی، با چه کیفیتی و چه نحوه تامینی می‌خواهند.

وی با اشاره بر لزوم تغییر روشهای مدیریتی قبلی تصریح کرد: شاید شایسته نباشد که یادآوری کنم که در دوره‌های گذشته چه اتفاقاتی در صنعت خودرو، دیگر صنایع و اقتصاد کشور ما افتاده است. گرچه قطعا بخشی از آن برمی‌گردد به تحریم هایی که بر کشور ما وارد شد و بخشی از آن به دلیل مدیریت ماست که امیدواریم بتوانیم نسبت به عملکرد خود اصلاحاتی را انجام دهیم.

وی با فرصت شمردن زمان تحریم ها برای اصلاح سیستم مدیریتی افزود: این تحریم‌ها و فشارها فرصت خوبی بود که صنعت خودرو متدها و روشهای خود را اعم از روشهای فروش، تولید، مهندسی مالی، مشارکت خارجی و کل روش هایی که تا امروز با هم برنامه ریزی کردیم، بازخوانی کند.

جمالی ادامه داد: برای برخی از دوستان این توقع به وجود آمده است که هر رفتاری و هر مدیریتی برای مردم پذیرفته است. در حالی که اگر قناعت در مردم وجود دارد به دلیل غرور ملی است و به دلیل این است که ملت ما آماده هستند که به پای غرور ملی و فرهنگ ملی هر گونه ایثار و فداکاری را انجام دهند. این نباید سیاست بنگاه‌های اقتصادی شود. ما به همین خاطر در پلنی که برای سایپا طراحی کردیم، بر مبنای تایید مشتری بر سیاستهای ماست.

مدیر عامل سایپا افزود: به زودی مرکز مشتریان سایپا راه اندازی خواهد شد که این مرکز وظیفه‌ای اساسی در حد معاونت سایپا دارد تا از لحظه خرید تا تحویل ماشین خدمات مربوط به مشتریان را رسیدگی کند. ما بخش مشتریان خود را به عنوان بخش اساسی سیاستهای سایپا در نظر گرفتیم. در همین راستا ما در بخش فروش این امکان را به مشتریان دادیم که تحویل محصول سایپا به تاریخی باشد که مشتریان تعیین می‌کنند و به زودی طرح لیزینگ شرکت شامل، تعیین مالی، تعیین تاریخ تحویل و نوع تعیین مالی توسط مشتریان ارائه خواهد شد.

جمالی با بیان این که صادرات به عنوان اصل در برنامه‌های سایپا قرار دارد گفت: طی همکاری های ما با شرکای تجاری خود از جمله طرف فرانسوی، همکاریهایی در بازار مشترک و محصول مشترک خواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به ظرفیت تولید 500 هزار خودرو در سال جاری و برنامه ریزی برای ارتقای این عدد به یک میلیون خودرو در سال آینده، در باره وضعیت تولید پراید در شرکت سایپا گفت: پراید بازار مخصوص خود را هم در بخش صادرات و هم داخل دارد و در حال حاضر برنامه‌ای برای توقف خط تولید آن نداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =