سیزدهمین گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

هفته آینده

رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری سیزدهمین دوره گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از هفتم تا نهم مهرماه در واحد تبریز خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر ثمری با اعلام این خبر اظهار کرد: در اولین روز از این همایش شورای پژوهش و فناوری استان‌ها و واحدهای مستقل با حضور اعضای شورای پژوهش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود؛ این جلسه مسائل و مشکلات فناوری با رویکرد برنامه راهبردی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مقدمات تصویب برنامه‌های راهبردی پژوهشی هر استان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: سیزدهمین دوره گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با سخنرانی استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تبریز آغاز می‌شود.

ثمری درباره جزئیات این همایش گفت: توسعه فناوری، گسترش علم و علم سنجی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها و توسعه امور پژوهشی از جمله محورهای سخنرانی مدیران معاونت پژوهشی در این همایش خواهد بود.

وی افزود: همچنین در سالن جنبی این همایش، گردهمایی با حضور 71 رئیس مرکز رشد و واحد فناور برگزار می‌شود که در آن به ارائه نکاتی آموزشی و کاربردی در این حوزه پرداخته می‌شود.

ثمری تصریح کرد: بحث درباره شتاب دهنده‌ها توسط واحد قزوین، معرفی مدل‌های اقتصادی و درآمدی در مراکز رشد و ارائه توضیحاتی درباره حقوق مالکیت فکری از دیگر موضوعاتی است که در این همایش به آن‌ها پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  20