واگذاری ۶۰۰ قطعه از املاک بنیاد علوی به مردم ایوان

با حضور سعیدی‌کیا صورت گرفت

600 قطعه زمین از املاک علوی در راستای الطاف رهبری در شهرستان ایوان با حضور رییس بنیاد مستضعفان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در ایلام، محمد سعیدی‌کیا در مراسم اهداء و واگذاری رایگان 600 قطعه زمین از املاک علوی ‌در شهرستان ایوان اظهار کرد: امسال در راستای صدور سند املاک علوی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان و ایلام 16 هزار سند صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون دو بار به ایلام آمده‌ایم افزود: تا دو ماه آینده نیز یک بار دیگر به این استان سفر خواهیم کرد و این کار بزرگ را ادامه داده و تکرار خواهیم کرد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: کار صدور سند املاک علوی زمان‌بر و سخت است و امیدواریم که ما نیز پیرو فرامین مقام معظم رهبری این کار را صادقانه انجام داده و به پایان برسانیم.

سعیدی کیا با اشاره به اینکه اهدا این اسناد که با آغاز هفته دفاع مقدس و عید قربان مقارن شده را به فال نیک می‌گیریم خاطر نشان کرد: مردم مرزدار استان ایلام در 8 سال دفاع مقدس هیچ گاه شهر را ترک نکردند و در زیر بمباران‌های رژیم بعث عراق به حاشیه شهرها و کوهستان‌ها پناه بردند و با اقتدار مرزدارانی شایسته برای ایران اسلامی بودند.

وی تاریخ استان ایلام را تاریخ پر افتخاری اعلام و عنوان کرد: عملیات صدور 600 سند از املاک علوی در سطح شهرستان آغاز شده و در سایر نقاط استان ایلام نیز این روند ادامه خواهد داشت.

«حسین کلانتری» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم تاکید کرد: در ایوان در شب عاشورا سال 1359 پنج نفر از شیرمردان این دیار با هم پیمان بستند که در آن صحنه نبرد با دشمن بعثی عقب‌نشینی نکنند و ماندند و شهید شدند که شهدای سارات و تنگ کوشک را در تاریخ ایران اسلامی و کارنامه 8 سال دفاع مقدس به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه افتخار آفرینی‌های این مردم و شهیدان آنها باید مورد توجه قرار گیرد گفت: در سال 92 بودجه استان ایلام 150 میلیارد تومان بود که در دولت تدبیر و امید و سفر ریاست محترم جمهور به استان به هزار میلیارد تومان افزایش یافت .

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: مردم با آگاهی، دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند و به این دولت امید دارند و دولت نیز با حمایت‌های مقام معظم رهبری در حال پیشبرد امور است که برگ برنده پرونده هسته‌ای کشورمان توسط دیپلمات‌های دولت تدبیر و امید توانست جوابگوی صبوری مردم باشد.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم 14 سند از مجموع 600 سند املاک علوی در ایوان به صورت نمادین واگذار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  4