تخفیف استفاده از خدمات مرکز آزمایشگاهی پژوهشگاه مواد در جشنواره نانو

مدیر مرکز خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه اعلام کرد

مدیر مرکز خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: مرکز آزمایشگاهی این پژوهشگاه در نظر دارد در طول برپایی جشنواره نانو که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از 13 تا 16 مهرماه 94 برگزار می‌شود، به تمامی متقاضیانی که در غرفه پژوهشگاه اقدام به ثبت درخواست استفاده از خدمات این مرکز می‌کنند، تخفیف 10 درصد ارائه دهد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر محمدجواد اشراقی با اعلام این خبر اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پیشاپیش با مراجعه به سایت دفتر پذیرش مرکز خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه مواد و انرژی به آدرس http://paziresh.merc.ac.ir، از خدمات قابل انجام و تعرفه‌های آنها اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیر مرکز خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه مواد و انرژی افزود: این مرکز قادر به انجام خدمات آزمایشگاهی در زمینه مواد و انرژی‌های تجدیدپذیر بدون مراجعه حضوری درخواست‌کنندگان است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مرکز خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه مواد و انرژی آماده دریافت نمونه‌ها از سراسر کشور است و متقاضیان می‌توانند با ارسال نمونه‌های خود از طریق پست و ثبت درخواست و پرداخت هزینه‌ها به صورت برخط (آنلاین) از طریق وبگاه این مرکز اقدام به درخواست آزمون و مشاهده نتایج کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  7