نگاه سنتی به صنایع فضایی را تغییر می‌دهیم

رئیس سازمان فضایی ایران:

رئیس سازمان فضایی ایران گفت: برای اصلاح ساختارها برنامه‌های وسیعی داریم و سعی می‌کنیم دید سنتی از صنایع فضایی را تغییر داده و نگاه کاربردی در این حوزه را اشاعه دهیم.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر محسن بهرامی در آخرین روز شانزدهمین نمایشگاه تلکام ٢٠١۵ بر استفاده بهینه از فناوری‌های فضایی و سرمایه‌گذاری در این خصوص تاکید و اظهار کرد: کاربرد فناوری‌های فضایی در شئون مختلف زندگی حائز اهمیت است.

وی در مورد اهمیت نمایشگاه تلکام و حضور سازمان فضایی برای اولین بار در این نمایشگاه گفت: چنین محافل تخصصی فرصت مناسبی است تا دست اندرکاران حوزه ICT و فضایی کشور توانمندی‌ها و نیازمندی‌های خود را ارائه دهند.

بهرامی برهم افزایی سازمانی تاکید کرد و گفت: افراد و شرکتهایی که در شرایط عادی به سختی می‌توانند باهم ملاقات کنند، در این نمایشگاه به تبادل تجربیات خود می‌پردازند.

وی تصریح کرد: ارائه سخنرانی‌های علمی و تخصصی در این نمایشگاه بسیار راهگشا است و بیان اطلاعات علمی از ارائه اطلاعات سطحی و گذرا می‌کاهد.

بهرامی حضور پرشور جوانان فعال در حوزه ICT را بسیار با اهمیت خواند و ادامه داد: حضور شرکت‌های جوان امیدبخش است و چشم انداز مثبتی را برای ارائه خدمات هرچه بهتر و کاربردی‌تر فراهم می‌کند.

وی حمایت خاص وزیر ارتباطات در حوزه فضا را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های دکتر واعظی درصدد تقویت ارتباطات بین‌المللی در حوزه فضا و توسعه فناوری‌های بومی هستیم.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام 2015) از چهارم تا هفتم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  63