کاربران معرف اپلیکیشن آپ چه جوایزی در انتظارشان است

اپليکيشن پرداخت موبايلي آپ به سهولت قابل دانلود از گوگل پلي و کافه بازار و اپ استور و مایکت ، براي گوشي هايي با سيستم عامل اندرويد و ios قابل نصب و اجراست .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، اگر هنوز این اپ موبایلی را روی گوشی خود نصبنکرده اید این کار را انجام دهید تا بتوانید آن را به دیگران معرفی کرده تا علاوهبر برخوردار شدن از جوایزمتنوع ، در “قرعه کشی ویژه معرفان “نیز شرکتداده شوید . فقط چند روز ديگر تا قرعه کشي يک دستگاه خودروي 206 براي کاربران معرفاپليکشن آپ باقيمانده است.

قرعه کشی این دوره در تاریخ پانزدهم دی ماه با حضور ناظرصدا و سیما و جمعی از مدیران شرکت انجام خواهد شد. به گزارش روابط عمومي شرکت آسانپرداخت (آپ)، در اين دوره از قرعه کشي ها هر ماه يک خودروي 206 به کاربراني که معرفاپليکشن آپ باشند تعلق مي گيرد. علاوه بر آن درهر فصل نيز يک خودروي BMW و روزانه يک ربع سکه به تمام کاربران فعال اپليکيشن و کد دستوري #733*بهقيد قرعه اهدا مي شود.

قابل ذکر است کاربر معرف اپليکيشن آپ به کاربراني گفته مي شودکه اين اپ موبايلي را به ديگران معرفي و شماره تلفن همراه آنها پس از نصب اپليکيشنتوسط کاربر جديد در اپليکيشن به عنوان معرف وارد مي شود، با اولين تراکنش از سوي کاربرجديد 1000 امتياز براي معرف درج مي شود، با افزايش اين امتيازها شانس برنده شدن درقرعه کشي ماهانه آپ براي يک دستگاه خودروي 206 بالاتر مي رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  −    =  32