شرکت رایان اقتصادنوین برگزیده جشنواره دکتر نوربخش شد

در مراسم اختتامیه همایش بانکداری الکترونیک

خدمت “زيرساخت بانکداري باز” شرکت خدمات رايان اقتصادنوين جايزه برگزيده جشنواره مرحوم نوربخش را در مراسم اختتاميه همايش سالانه بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، به همين منظور لوح تقدير و تنديس پنجمين جشنواره دکتر نوربخش به شرکت رايان اقتصادنوين اهدا شد. خدمت زيرساخت بانکداري باز (Open-banking Infrastructure) شرکت خدمات رايان اقتصادنوين راهکاري براي فراهم ساختن ارتباط نرم‌افزارهاي مالي و مديريتي و دسترسي طيف وسيعي از برنامه‌هاي کاربردي با کيفيت و امن را به سامانه‌هاي جامع بانکداري متمرکز فراهم مي‌سازد که زمينه پاسخگويي سريعتر و بهينه‌تر از نظر هزينه و امنيت به نيازهاي متغير کسب و کار بانکي را موجب مي‌گردد.

جشنواره مرحوم دکتر نوربخش در پنجمين همايش سالانه بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت به روال سنوات قبل با هدف معرفي طرح‌هاي خلاقانه نظام بانکي در حوزه خدمات بانکداري الکترونيکي برگزار شد. در اين دوره هيئت داوران از ميان 28 شرکت شرکت‌کننده در جشنواره خدمت “زيرساخت بانکداري باز” شرکت خدمات رايان اقتصادنوين را از جمله خدمات برگزيده معرفي کرد.لازم به ذکر است عملکرد بانک اقتصادنوين در تمام دوره‌هاي گذشته جشنواره مرحوم دکتر نوربخش مورد توجه قرار گرفته به طوري که در تمام اين دوره‌ها خدمات بانکداري الکترونيکي اين بانک و يا شرکت‌هاي وابسته به آن جوايز ارزنده‌اي دريافت کرده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =