بیمه ما دوره تخصصی بیمه های عمر برگزار کرد

جهت استاندارد سازی ارایه خدمات و غربال گری ریسک

در راستای استاندارد سازی خدمات به مشتریان و ارائه آموزش‌های تکمیلی به شعب ، دوره آموزشی بیمه های عمر و سرمایه گذاری ( life insurance underwriting) در بیمه «ما» برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه «ما» ، برگزاری دوره کارشناسی بیمه های عمر یکی از اقدامات منحصر به فرد بیمه «ما» در صنعت بیمه بوده است و پس از برگزاری آزمون، گواهینامه هایی در سه سطح 1(90 درصد نمره ) ، سطح 2 (80 درصد نمره ) و سطح 3 (بیش از 60 درصد نمره ) به کارشناسان شعب اهدا شد.

بر اساس این گزارش، عباس اسلامی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری این شرکت در این رابطه توضیح داد : با توجه به آنکه فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه «ما» در پایان سال 93 رتبه چهارم را در کل کشور به خود اختصاص داد و 60 درصد پرتفوی این شرکت نیز متعلق به این بیمه نامه بوده است لذا جهت استاندارد سازی ارایه خدمات، ارتقای کیفیت صدور و غربال گری ریسک نسبت به ارزیابی کارشناسان شعب از طریق برگزاری دوره کارشناسی بیمه های عمر( life insurance underwriting)اقدام گردید.

این گزارش می افزاید پس از برگزاری آزمون دوره کارشناسی بیمه های عمر، مراسم تقدیر از رتبه های برتر این دوره با حضور مهندس مجید صفدری مدیر عامل، مجید فیضی معاون فنی، امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، علی فتاحی مدیر منابع انسانی و سایر مدیران ارشد بیمه «ما» برگزار شد.

مدیر عامل بیمه «ما» در این مراسم ضمن اشاره به آنکه یکی از شاخصه های بیمه «ما» وجود پرسنل توانمند است گفت: خوشبختانه تنها شرکت بیمه ای هستیم که 25 درصد کارکنان آن دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا هستند و کسب علم، دانش و به روز بودن در مباحث بیمه ای در این مجموعه نهادینه شده است.

وی در ادامه گفت: خدمات رسانی مناسب و شایسته در بیمه گری چند ویژگی دارد که اولین آنها دانش به روز است . شرکت بیمه «ما» برای آموزش کارکنان اهمیت ویژه ای قائل است و دانش مذاکره، آموزش‌های بازاریابی و فروش در تمامی شعب عملیاتی خواهد شد.

همچنین معاون شبکه فروش و توسعه بازار در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به آنکه شبکه فروش از بازوان اصلی شرکت‌های بیمه به شمار می آیندگفت: . بیمه گرانی موفق هستند که اختلاف سطح دانش فنی کارشناسان با روسای آن در حداقل باشد و به همین منظور بیمه «ما» توجه ویژه ای به برگزاری دوره‌های آموزشی برای شبکه فروش و کارشناسان خود دارد.

وی همچنین با اشاره به آنکه کارشناسان بیمه‌ای باید در خصوص همه بیمه‌ها اطلاعات جامعی داشته باشند گفت: فرصت حضور در کلاس های آموزشی غنیمت است وفراگیری اصول و مقررات حاکم بر بیمه ها برای تمامی کارشناسان بیمه ضروری است

در پایان این مراسم، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود توسط مدیرعامل، معاون فنی، معاون شبکه فروش و توسعه بازارو مدیر بیمه های عمر به 5 کارشناس برتر دوره کارشناسی بیمه های عمر( life insurance underwriting) اهدا شد.

گفتنی است علی زعفرانیه از شعبه بجنورد حائز رتبه یک، کیانا علی مددی از شعبه کرمانشاه و شیلان معروف روحی زاد از مدیریت بیمه‌های عمر حائز رتبه دوم، سارا قره داغی از شعبه ارومیه و نیره سادات حسینی از شعبه مرکزی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  20