قزوین نیازمند یک هزار تخت بیمارستانی است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: درحال حاضر مهمترین مشکل در حوزه سلامت استان کمبود یک هزار تخت بیمارستانی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی صبح سه شنبه در جلسه نوسازی و بهسازی بیمارستانهای قدیمی شهر قزوین اظهار کرد: با توجه به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان و بازدید از بیمارستان های بوعلی و شهید رجایی و همچنین حسب دستور استاندار قزوین، طرح مطالعاتی نوسازی و بهسازی بیمارستانهای قدیمی شهر قزوین آغاز شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل قدمت برخی بیمارستانهای شهر قزوین و از طرفی کمبود یک هزار تخت بیمارستانی که تخت‌های موجود پاسخگوی نیاز‌ها نیست، حوزه بهداشت و درمان استان با مشکلات متعدد در زمینه تامین تخت بیمارستانی مواجه است.

حبیبی بیان کرد: قزوین شرایط بیمارستانی مناسبی ندارد و تعدادی از بیمارستانهای فعلی نیز نیازمند بازسازی هستند که منابع ملی و دولتی و عمرانی در حال حاضر پاسخگوی چنین پروژه های بزرگی نیست و لزوم ورود سرمایه گذار احساس می شود.

معاون امور عمرانی استاندار تأکید کرد: اتکا به منابع دولتی و ملی خیلی نمی تواند امیدوار کننده باشد و باید از شیوه های دیگری مثل مشارکت بخش های خصوصی، سرمایه گذاری و شهرداری بهره مند شد.

وی گفت: اولویت اول در ساماندهی بیمارستان های قدیمی استان، بیمارستان بوعلی است که برنامه ریزی لازم برای طرح های مطالعاتی آغاز شده است.
حبیبی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  30