مایکروسافت پرداخت های غیرتماسی را به ویندوزفون می آورد

پس از اپل، گوگل و سامسونگ،

پس از اپل، گوگل و سامسونگ، این بار نوبت مایکروسافت است که امکان پرداخت غیرتماسی را برای کاربران گوشی های ویندوزفون با ویندوز 10 فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ پس از اپل، گوگل و سامسونگ، این بار نوبت مایکروسافت است که امکان پرداخت غیرتماسی را برای کاربران گوشی های ویندوزفون با ویندوز 10 فراهم کند.این سرویس ابتدا برای کاربران Windows Insiders در ایالات متحده و بر روی گوشی های Lumia 950، 950 XL و گوشی های 650 برقرار می شود و کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت جدید، در میلیون ها موقعیت تجاری خرده فروشی، هزینه های خود را به روش پرداخت غیرتماسی بپردازند.

مایکروسافت اخیرا با همکاری ویزا و مسترکارد سرویس ابری را راه اندازی کرده و بانک های Bank of America، Chase و US Bank نیز در صف شرکت ها و بانک های ارائه دهنده سرویس های مالی برای پشتیبانی از این یکپارچه سازی به چشم می خورند.هم چنین کیف پول مایکروسافت برای کاربران خود امکان ذخیره آسان کد پاداش ها و شماره عضویت را نیز فراهم کرده است و کاربران می توانند کارت های وفاداری مشتری را توسط گوشی های هوشمند خود اسکن کنند.

 مایکروسافت در وبلاگ شرکت اعلام کرده است : « در فروشگاه های دیجیتال امروزی ما، مشتریان می توانند به سادگی برای خرید Xbox، Office و Windows Store اقدام نمایند و با استفاده از حساب کاربری مایکروسافتی خود و اطلاعات بانکی ذخیره شده در آن، به سرعت و با امنیت بالا، کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند. مشتریان از ما درخواست کرده بودند که تجربیات مشابهی برای گوشی های مایکروسافت نیز فراهم کنیم. از این پس کاربران مایکروسافت نیز می توانند از تجربه انجام تراکنش های امن و آسان با کیف پول مایکروسافت لذت ببرند.»

منبع: finextra
 ترجمه از گروه ترجمه بانکداری الکترونیک — سمانه سمیعی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =