گسترش کسب وکار پی پال با وجود خروج انگلستان از اتحادیه اروپا

دویچه بانک اعلام کرد:

دویچه بانک آلمان اعلام کرده است که پی پال به دلیل داشتن راهکار پرداخت بخش های تجاری، یکی از کاندیدهای پیروزی در رقابت پرداخت های آنلاین است.

دویچه بانک آلمان اعلام کرده است که پی پال به دلیل داشتنراهکار پرداخت بخش های تجاری، یکی از کاندیدهای پیروزی در رقابت پرداخت های آنلایناست.

دویچه بانک تاکید کرده است که سیستم پرداخت این شرکت، که بابرند One Touch فعالیت می کند، هم چنان سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاصداده است. این سیستم در حدود 22 میلیون کاربر دارد و انتظار می رود تا پایان سال2016 به 2 میلیون بخش تجاری نیز دست یابد. داده های تحقیقاتی اخیر که از سوی ComScore گزارش شده است،نشان می دهد که سهم تبادل ارز توسط پی پال به 87.5 درصد از بازار تبادل ارز رسیدهاست.

این بانک هم چنین معتقد است شرکت های متحد و همکار با سایرشبکه ها، در موقعیت های برد-برد قرار دارند و پی پال به این دلیل توانسته استمخاطرات خود را محدود کند. زیرا همکاری با سایر شبکه ها مزیت های فزاینده ای بههمراه خواهد داشت. احتمالا چنین معاملاتی شامل نرخ های تبادلی برای هزینه هایتراکنش های بالاتر است. این هزینه ها، هزینه به جابه جایی وجه از حساب پی پال دربانک ACH به کارت ها درزمان انجام تراکنش است.

هم چنین انتظار می رود حجم پرداخت ها در انگلستان کاهش پیداکند اما روند جهانی پرداخت دیجیتال و افزایش سهم در بازار به پی پال کمک می کند تا با هر گونه عواقب جانبی خروج انگلستان از اتحادیه اروپا مقابله کند.

 

ترجمه از گروه ترجمه بانکداری الکترونیک سمانه سمیعی

منبع: http://www.thepaypers.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −    =  15