ریشه های وجود ۱۰۰۰ قانون مانع کسب و کار

دولت تدبير و اميد هم گرفتار سياست پول‌درماني شده و نسخه قديمي كه در دولت‌هاي گذشته نتوانسته بيماري اقتصادي كشور را درمان كند، دوباره براي رفع گرفتاري‌هاي بخش توليد تجويز شده است. معاون وزير اقتصاد و متولي اصلي دولت براي پيگيري مقررات زدايي از اقتصاد، از وجود دستكم 1000 قانون مزاحم بر سر كسب و كار سخن بگويد. راستي پول‌درماني تا چه زمان بايد نسخه نجات اقتصاد ايران قلمداد شود و چرا برداشتن موانع و دست‌انداز‌ها بر سر فعاليت‌هاي اقتصادي براي دولت‌ها سخت است؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دولت تدبير و اميد هم گرفتار سياست پول‌درماني شده و نسخه قديمي كه در دولت‌هاي گذشته نتوانسته بيماري اقتصادي كشور را درمان كند، دوباره براي رفع گرفتاري‌هاي بخش توليد تجويز شده است.

حال آنكه انتظار مي‌رفت، دولت حسن روحاني در عمل قانون بهبود مستمر فضاي كسب و كار را اجرا كند تا اين‌گونه نباشد كه معاون وزير اقتصاد و متولي اصلي دولت براي پيگيري مقررات زدايي از اقتصاد، از وجود دستكم 1000 قانون مزاحم بر سر كسب و كار سخن بگويد. راستي پول‌درماني تا چه زمان بايد نسخه نجات اقتصاد ايران قلمداد شود و چرا برداشتن موانع و دست‌انداز‌ها بر سر فعاليت‌هاي اقتصادي براي دولت‌ها سخت است؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1