یونیون پی سرویس پرداخت موبایلی کوئیک پاس را به کانادا می برد

یونیون پی در کانادا

یونیون پی، غول تجارت الکترونیکی چینی در حال راه یابی به آمریکای شمالی است. این شرکت قصد دارد سرویس پرداخت موبایلی غیرتماسی Quick Pass که مبتنی بر HCE است را در کانادا راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک؛  یونیون پی، غولتجارت الکترونیکی چینی در حال راه یابی به آمریکای شمالی است. این شرکت قصد دارد سرویسپرداخت موبایلی غیرتماسی QuickPass که مبتنی بر HCE است را درکانادا راه اندازی کند. سرویس Quick Pass که در اواخر سال گذشته در چین راه اندازی شد، امکان پرداختموبایلی مبتنی بر NFC را برایکاربران گوشی های هوشمند اندرویدی فراهم می کند و کاربران برای انجام تراکنش هایپرداخت خود، نیازی به باز کردن اپلیکیشن یا استفاده از دسترسی به اینترنت امننخواهند داشت.

اینسرویس با گوشی های برندهای Huawei، MI، ZTE و Lenovo سازگاری دارد واز سوی چندین رستوران، هتل، خرده فروشی و فروشگاه های سراسر کشور کانادا پذیرش میشود.

همچنین خریداران از این فروشگاه ها می توانند در نزدیک به 70 هزار بخش تجاری سراسرکشور کانادا، تا سقف 100 دلار را با استفاده از کارت های بدهی غیرتماسی حسابیونیون پی خود بپردازند و از 85 درصد از دستگاه های خودپرداز محلی این کشور برداشتوجه انجام دهند.

 

منبع:https://www.finextra.com/newsarticle/29310/unionpay-brings-quickpass-mobile-payments-to-canada/payments

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2