مایکروسافت والت از سوی بانک های PNC و US Bank پشتیبانی می شود

مایکروسافت والت، محصول جدید اپلیکیشن های موبایلی ویندوز 10 از سوی شرکت مایکروسافت برای ارائه امکان پرداخت های موبایلی و نگه داری و مدیریت کارت های وفاداری مشتری ارائه شده است. این محصول از سوی دو بانک جدید در ایالات متحده نیز پشتیبانی می شود.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک؛ مایکروسافت والت، محصول جدید اپلیکیشن های موبایلی ویندوز10 از سوی شرکت مایکروسافت برای ارائه امکان پرداخت های موبایلی و نگه داری ومدیریت کارت های وفاداری مشتری ارائه شده است. این محصول از سوی دو بانک جدید درایالات متحده نیز پشتیبانی می شود. بانک PNC و US Bank از طریق Windows Central این سرویس را پشتیبانی می کنند.

نام بانکUS Bank قبلا در کنار نام بانک های Chase و Fifth Third Bank در فهرست «ملحق شوندگان در آیندهنزدیک» بر روی سایت رسمی مایکروسافت قرار داشت اما پیوستن بانک PNC به جمع پشتیبانی کنندگان ازسرویس جدید مایکروسافت مورد انتظار نبود.

درحال حاضر، اپلیکیشن مایکروسافت والت فقط بر روی Windows Insider و Windows 10 Mobile نسخه 14360 و بالاتر قابل استفاده است. با پیوستن این دو بانک جدید، در حالحاضر 7 بانک از سرویس «پرداخت با ضربه آهسته» پشتیبانی می کنند و قرار است بزودیبانک های Chase و Fifth third Bank نیز به این مجموعه ملحق شوند امایادآوری این نکته حائز اهمیت است که در حاضر امکان پرداخت موبایلی از طریق NFC فقط از سوی طیف محدودی از گوشیهای لومیا پشتیبانی می شود.

 

 

منبع:http://www.thepaypers.com/mobile-payments/microsoft-wallet-gains-support-for-two-new-banks-pnc-and-us-bank/765764-16

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  35