۴۲ درصد از دارندگان کارت در ایالات متحده از تقلب در کارت های پرداختی خسارت دیده اند

نتایج تحقیقات سال 2016 نشان می دهد

گروه مشاوره آریما (ACG) در یک نظرسنجی نشان داده است که 42 درصد از مصرف کنندگان در ایالات متحده تقلب از کارت پرداختی خود را تجربه کرده اند و نیمی از این افراد چندین مرتبه از این رویدادها خسارت دیده اند.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک، گروه مشاوره آریما (ACG) در یک نظرسنجی نشان داده است که 42 درصد از مصرف کنندگان درایالات متحده تقلب از کارت پرداختی خود را تجربه کرده اند و نیمی از این افرادچندین مرتبه از این رویدادها خسارت دیده اند.

دراین پژوهش 500 دارنده کارت بدهی به عنوان نمونه انتخاب شده بود. هم چنین نتایج اینتحقیق نشان می دهد؛ 46 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند به احتمالزیاد تا 5 سال آینده دچار رویدادهای تقلب از کارت های پرداختی خواهند شد.

ایندر حالی است که بسیاری از افراد کارت های حاوی چیپ الکترونیکی را بسیار امن تر ازکارت های دارای نوار مغناطیسی می دانند و فقط 32 درصد از افراد معتقدند که معرفیکارت های حاوی چیپ باعث کاهش سطح امنیت کارت های پرداختی شده است. 58 درصد ازافراد اعلام کرده اند که استانداردهای EMV هیچ تاثیری بر میزان امنیت تراکنش های کارت های پرداختی نداشتهاست.

فقط38 درصد از افراد اعلام کرده اند که تاکنون از احراز هویت های دو عاملی استفادهکرده اند، اما اکثریت افراد، موافقت خود برای افزایش معیارهای امنیتی را اعلامکرده اند. 70 درصد از افراد در این نظرسنجی اظهار نظر کردند که اگر سیستم احرازهویت دو عاملی از سوی بانک اصلی ارائه دهنده حساب بانکی خود ارائه شود از آناستفاده خواهند کرد.

درپاسخ به سؤالی که یک خرید 100 دلاری فرضی را به عنوان شرایط پرسش مطرح کرده بود،85 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که امنیت تراکنش از سرعت انجام آن مهم تراست. اما زمانی که در مورد تراکنش 5 دلاری از آن ها سؤال شد، 70 درصد از افراد اعلامکردند که امنیت از سرعت مهم تر است و 30 درصد مابقی اظهار داشتند که این تراکنشباید با سرعت بسیاری انجام شود.

اینپژوهش در ماه می 2016 بر روی 500 دارنده کارت بدهی انجام گرفته است. شرکت کنندگاندر این نظرسنجی از پنل تحت وب انتخاب شده بودند و تحقیقات از طریق پرسش و پاسخ هایاز پیش تدوین شده انجام گرفته است. هدف از این پژوهش به شرکت کنندگان اعلام نشده واز معیارهای معتبر بودن پاسخ نیز آگاهی نداشتند.

 

منبع:http://www.thepaypers.com/digital-identity-security-online-fraud/42-percent-of-us-consumers-experienced-card-fraud-report/765876-26

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  +    =  56