والمارت پی، بیش از انتظارات بازار پرداخت خرد

پرداخت آنی

در آخرین هفته از گردهمایی نوآوری های موبایلی در شیکاگو، مسئول خدمات والمارت، دانیل اکرت، اظهار داشت که نرم افزار اختصاصی فروشندگان از ماه ژوئن تا کنون در حدود 20 میلیون کاربر فعال در 4600 فروشگاه آمریکا دارد.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – احسان خدیو – در آخرین هفته از گردهمایی نوآوری های موبایلی در شیکاگو، مسئول خدمات والمارت، دانیل اکرت، اظهار داشت که نرم افزار اختصاصی فروشندگان از ماه ژوئن تا کنون در حدود 20 میلیون کاربر فعال در 4600 فروشگاه آمریکا دارد.

این موفقیت به نظر می رسد به این دلیل باشد که فروشندگان مایل هستند تا در فروشگاه، پرداخت ها را بدون وقفه انجام دهند. اکرت افزود: “سرعت رشد انتظارات مشتریان بازار بسیار بالا و قابل توجه است. بنابراین، ما با این سیستم، یک تجربه جدید و بسیار ساده را برای آنان در بخش پرداخت رقم زده ایم. این روش منجربه کاهش استرس، زمان و انتظار مشتریان در فروشگاه ها می شود. این سیستم پرداخت به هیچ وجه موبایلی نیست.”

یکی دیگر از امتیازات راه حل های فروش محور آن است که با پلتفرم های موبایلی همچون والمارت که نسبت به تمامی ابزارهای موبایلی عمل می کند، استفاده کنندگان اپل و اندرویدی می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از اینکه آیا درگاه پرداخت فروشنده سیستم مخصوص پرداخت آن ها را می پذیرد به انجام خرید خود اقدام کنند.

تا کنون سرمایه گذاری که والمارت در این زمینه انجام داده است به نظر می رسد نتیجه داده. بر اساس اظهارات اکرت، 80 درصد از استفاده کنندگان والمارت این نرم افزار را به بقیه پیشنهاد می کنند و 90 درصد از استفاده کنندگان از این سیستم به صورت دائم استفاده می کنند. این یک شروع خوب برای والمارت است. وظیفه بعدی این شرکت ساخت یک نرم افزار پرداخت بلند مدت جهت برقراری ارتباط مستقیم با ارزشمندترین مشترکین خود است.

ترجمه: سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =