اپل پی در نیوزلند راه اندازی شد

شرکت اپل سرویس پرداخت موبایلی اپل پی را با پشتیبانی کارت های اعتباری و بدهی ویزایی که توسط بانک ANZ نیوزلند صادر می شود، راه اندازی کرد.

شرکتاپل سرویس پرداخت موبایلی اپل پی را با پشتیبانی کارت های اعتباری و بدهی ویزاییکه توسط بانک ANZ نیوزلند صادرمی شود، راه اندازی کرد.

خردهفروشی های اصلی کشور نیوزلند مانند BP، The Warehouse ، WarehouseStationary، Noel Leeming، Torpedo 7، McDonald’s، Domino’s Pizza، Burger King و بسیاری دیگر از این پس سرویسپرداخت موبایلی اپل را می پذیرند.

بانک ANZ نیوزلند، اپل پی را به خدمات پرداختموبایلی خود اضافه کرده است تا بتواند سرویس های پرداخت آسان و سریع را برایخریدهای روزانه مشتریان خود فراهم کند و بتوانند از پایانه های پرداخت غیرتماسی بهنحو مؤثرتری استفاده کنند. آمارهای گزارش های بانکی نشان می دهد؛ در حال حاضر، بیشاز 50 درصد از تراکنش های ANZ ویزا، غیرتماسیهستند و از آنجایی که روزانه خرده فروشی های بیشتری از تکنولوژی پرداخت غیرتماسیاستقبال می کنند، این آمار پیوسته در حال افزایش است.

درحال حاضر، بانک ANZ تنها بانکی استکه از اپل پی در استرالیا پشتیبانی می کند و نسبت به چهار رقیب دیگر خود که در حالمذاکرات قوی تری برای همکاری با کیف پول های موبایلی شخص ثالث هستند، مسیر جداگانهای را در پیش گرفته است.

 

منبع:thePapers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  +    =  38