بیمه دانا با وزارت کشور به تفاهم رسید

جهت صدور بیمه نامه زائرین اربعین حسینی:

تفاهمنامه بیمه زائرین اربعین حسینی بین وزارت کشور و بیمه دانا امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیژن صادق ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر گفت: وزارت کشور با امضای تفاهمنامه ای بیمه دانا را به عنوان بیمه گر زائرین اربعین حسینی معرفی کرد.

وی افزود: کلیه زائرین اربعین حسینی (بیمه شدگان) در مقابل خطر فوت به هر علت، نقص عضو و از کار افتادگی دائم و قطعی(کلی و جزئی) ناشی از حوادث مشمول بیمه و همچنین درمان در طول مدت پوشش بیمه ای از زمان ورود به کشور عراق تا زمان ترک آن و یا زمان حضور در پایانه های مرزی زمینی حداکثر به مدت 21 روز هر کدام زودتر اتفاق بیفتد، تحت پوشش بیمه عمر، حادثه و درمان بیمه دانا قرار دارند.

صادق خاطرنشان کرد: حق بیمه ای که هر بیمه شده موظف است طبق شرایط خصوصی بیمه نامه به بیمه گذار بپردازد برای مدت پوشش مبلغ 188.000 ریال معادل هجده هزار و هشتصد تومان با احتساب مالیات و عوارض است.

وی با اشاره به نحوه پرداخت خسارت به بیمه شدگان گفت: در صورت بروز هرگونه خسارت، بیمه شده مکلف است مراتب را حداکثر تا تاریخ 1395.12.10 به بیمه گر اعلام و متعاقب آن مدارک و مستندات را ارسال نماید، ضمناً دفاتر شرکت بیمه دانا (مجری قرارداد) در کشور عراق آماده خدمت رسانی شبانه روزی به زائران گرامی هستند.

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با تأکید بر شرایط مناسب پوشش بیمه عمر، حادثه و درمان زائرین گفت: زائرین اربعین حسینی می توانند در ایام پیش رو جهت تهیه بیمه نامه به سامانه سماح به آدرس اینترنتی https://samah.haj.ir  مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، راهنمای کامل ثبت نام در سامانه سماح قابل مشاهده است
.
بر اساس این گزارش، اطلاعات تکمیلی درباره بیمه نامه زائران اربعین حسینی سال 1395 در پایگاه اطلاع رسانی بیمه دانا به نشانی www.dana-insurance.com و سامانه سماح سازمان حج و زیارت به نشانیhttps://samah.haj.ir  در دسترس است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  9  =  14