گوگل، توییتر و فیس بوک اخبار رسوایی کلینتون را مخفی می‌کنند

ترامپ:

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باز هم علیه شرکت های فناوری این کشور موضع گرفته و می گوید توییتر، فیس بوک و گوگل به طور عمدی اخبار رسوایی کلینتون را مخفی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بیزینس اینسایدر، در روزهای اخیر هیلاری کلینتون در پرونده جدیدی در ارتباط با استفاده از یک سرور خصوصی برای رد و بدل کردن ایمیل های کاری در زمان تصدی پست وزارت خارجه آمریکا تحت پیگرد قرار گرفته و این امر ممکن است بر میزان آرای وی تاثیر منفی بگذارد.

ترامپ معتقد است شبکه های اجتماعی آمریکایی این موضوع را به خوبی پوشش نمی دهند و تلاش دارند آن را لاپوشانی کنند. وی با ارسال توییتی تصریح کرده شرکت های فناوری تلاش دارند از افشای این مساله که اف بی آی در حال تحقیقات مداوم در مورد ماجرای ایمیل های کلینتون است، جلوگیری کنند.

 توییت ترامپ بدین شرح است: ” وای، توییتر، گوگل و فیس بوک دارند تحقیقات جنایی اف بی آی در مورد کلینتون را از چشم مردم مخفی می کنند. این رسانه ها خیلی ناصادق هستند!”

ترامپ پیش از این هم ادعاهای مشابهی را در مورد فیس بوک و گوگل منتشر کرده بود که توسط مدیران ارشد آنها تکذیب شده بود. هر چند برخی کارکنان این شرکت ها از علاقمندی موسسان و مدیران گوگل، فیس بوک و توییتر به هیلاری کلینتون خبر داده بودند. برخی ایمیل های افشاشده از ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در ویکی لیکس هم نشان می دهد این نامزد دموکرات ها قصد دارد مشاغل حساس سیاسی را در صورت انتخاب به عنوان رییس جمهور آمریکا به مدیران فیس بوک، گوگل و اپل پیشنهاد دهد.

فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −    =  32