۷۲ درصد از بریتانیایی ها در مورد خطرات پرداخت غیرتماسی نگران هستند

بررسی های انجام گرفته توسط گروه تحقیقاتی Thales e-Security نشان می دهد؛ 72 درصد از بریتانیایی ها در هنگام پرداخت با گوشی همراه درباره مخاطرات تراکنش های پرداخت غیرتماسی نگرانی هایی دارند.

بررسیهای انجام گرفته توسط گروه تحقیقاتی Thales e-Security نشان می دهد؛ 72 درصد از بریتانیایی ها در هنگام پرداخت با گوشیهمراه درباره مخاطرات تراکنش های پرداخت غیرتماسی نگرانی هایی دارند.

یافتهها حاکی از آن است که 43 درصد از افراد شرکت کننده در نظرسنجی اعلام کردند که درسال جاری هنگام پرداخت هزینه های کالاها و خدمات خود با استفاده از تلفن همراه،نسبت به سال گذشته بیشتر احساس خطر می کنند و نگرانی های بیشتری دارند. بریتانیاییها بیشتر درباره سرقت اطلاعات خود توسط هکرها نگرانی دارند و 29 درصد از افراداعلام کرده اند که در هنگام استفاده از این تکنولوژی بزرگترین نگرانی آن ها ایناست که نمی دانند اطلاعات آن ها در چه زمانی به سرقت می رود و بعد از آن به کجا میرود و چه استفاده هایی از آن می شود.

علیرغم این نگرانی ها 45 درصد از افراد اعلام کردند که در مقایسه با سال قبل، ملاحظاتامنیتی را برای محافظت از داده های روی گوشی خود رعایت نمی کنند.

سایرنتایج این نظرسنجی نشان می دهد که نزدیک به یک پنجم از بریتانیایی ها از به سرقترفتن هویت خود توسط هکرها در هنگام پرداخت با گوشی هوشمند ترس دارند. بزرگتریننگرانی نسل جوان (18 تا 24 سال) این است که نمی دانند داده های هویتی آن ها به کجامی رود و 15درصد از افراد نیز اعلام کردند که نسبت به این موضوع واقعا احساس ترسدارند.

افرادیک نسل قبل تر نیز اعلام کردند که احتمال سرقت جزئیات اطلاعات شخصی آن ها (دادههای مالی یا هویتی)  در هنگام استفاده ازپرداخت با گوشی هوشمند بزرگترین نگرانی آن ها است. درصد بیشتری از افراد این گروهسنی ملاحظات امنیتی را رعایت می کنند. 66 درصد از افراد اعلام کرده اند که در سالجاری نسبت به سال گذشته ملاحظات امنیتی بیشتری رعایت می کنند.

خوزهدیاز، مدیر بخش استراتژی های پرداخت در مرکز تحقیقاتی Thales e-Security، در پاسخ به این یافته ها اظهارنظر کرد: « صنعت پرداخت های موبایلی باید به این نکته توجه کند که موفقیت آینده رابر مبنای اعتماد کاربران به دست می آورد. هم چنین، در صورتی که از زیرساخت، تراکنشها و اطلاعات کاربران محافظت کامل صورت نگیرد، این اعتماد به سادگی از دست می رود.»

 

ترجمه:گروه ترجمه بانکداری الکترونیک سمانه سمیعی

منبع:ThePapers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5