۷۲ درصد از بریتانیاییها در مورد خطرات پرداخت های غیرتماسی نگران هستند

پرداخت ناامن

بر اساس پژوهشی که توسط شرکت Thales e-Security انجام شده است، 72 درصد از 2000 بریتانیایی که در این تحقیق شرکت کرده اند در مورد پرداخت غیرتماسی و تراکنش های موبایلی احساس خطر می کنند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک-احسان خدیو- بر اساس پژوهشی که توسط شرکت Thales e-Securityانجام شده است، 72 درصد از 2000 بریتانیایی که در این تحقیق شرکت کرده اند در موردپرداخت غیرتماسی و تراکنش های موبایلی احساس خطر می کنند.

اینپژوهش نشان داد که 43 درصد از مردم در مقایسه با سال 2015 بیشتر احساس می کنند کهبا انجام پرداخت های موبایلی مورد دستبرد قرار خواهند گرفت. بریتانیاییها بیشتر ازدزدیده شدن اطلاعات حسابشان توسط هکرها هراس دارند و 29 درصد از آنها تنها به خاطراین دلیل از تکنولوژی های به روز پرداخت استفاده نمی کنند. تعداد قابل توجهی نیزاز ترس دزدی هویت از این گونه پرداخت ها دوری می کنند.

درمقایسه با سال گذشته، با وجود این ترس مردم، بسیاری از آنها جهت حفاظت از اطلاعاتحساب بانکی خود در سیستم های پرداخت موبایلی مسائل امنیتی را رعایت نمی کنند. نتایجهمچنین نشان داده است که از هر 5 بریتانیایی، یک نفر از ترس دزدی هویت از پرداختموبایلی دوری می کند.

جوزدیاز، مدیر اجرایی استراتژی پرداخت در شرکت Thalese-Securityاظهار داشته است که شرکت های پرداخت تنها با افزایش اعتماد مردم به سیستم پرداخت آنها می توانند به موفقیت برسند و بدون داشتن زیرساختارهای امن پرداخت نمی تواننداین نکته را به خوبی رعایت کنند.

ترجمه:سرویس بین الملل بانکداری الکترونیک

منبع: ThePaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄  2  =