آغازبه کار همایش یوسرن درتهران با برترین دانشمندان دنیا

نخستین همایش شبکه جهانی آموزش و پژوهش ‘Usern’ امروز سه شنبه با حضور 14دانشمند برتر دنیا شامل دانشمندان یک درصد دنیا، برندگان جوایز نوبل، آبل و 20 دانشمند برتر ایرانی دردانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رییس نخستین همایش شبکه جهانی آموزش و پژوهش در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت:دانشمندان برتر دنیا از امروز ( 18 آبان ماه) به مدت 3 روز در رشته های مختلف علمی از کشورهای مانند آمریکا، انگلیس و ایتالیا در موضوعات مختلف اعم از ژنتیک، علوم پزشکی، ریاضیات، شیمی فیزیک و روانشناسی سخنرانی خواهند کرد.

دکتر نیما رضایی اظهار کرد:سلول های بنیادی، حیات در کرات، نسبیت درعلم، خلاقیت و ابعاد معنوی انسان از دیگر موضوعات علمی قابل ارائه در این همایش بین المللی است.

رضایی ادامه داد: همچنین ابعاد مختلف انسان اعم از روحی، جسمی، هیجانی، روانی و اجتماعی از موضوعاتی است که دانشمندان برتر دنیا در سومین روز همایش به آنها خواهند پرداخت.

وی به اهدای اولین جایزه یوسرن اشاره کرد و گفت: به پنج دانشمند کمتر از 40 سال در رشته های علوم پزشکی، بیولوژیک، فیزیک، علوم ریاضی و اجتماعی که ایده یا کار ویژه ای انجام داده اند در سومین روز همایش اهدا خواهد شد.

رییس نخستین همایش شبکه جهانی آموزش و پروهش (یوسرن) به راه اندازی شبکه جهانی یوسرن از حدود 10 ماه پیش اشاره کرد و گفت: این مجموعه 3 هزار 600 عضو از 65 کشور دنیا دارد.

وی به انتشار 90 مقاله در قالب این مجموعه اشاره کرد و افزود: تاکنون شبکه جهانی یوسرن 14 تفاهم نامه با دانشگاه های معتبر دنیا منعقد کرده است.

رضایی اظهار کرد که 180 دانشمند برتر دنیا نظرات و پیشنهادات خود را به عنوان مشاور به این شبکه جهانی ارائه می دهند و همچنین این مجموعه مورد حمایت 11 برنده جایزه نوبل است.

اولین همایش بین المللی شبکه جهانی آموزش و پژوهش ( یوسرن) از امرور ( 18 آبان ماه) کار خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرده و تا 20 آبان ماه ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −  69  =