نرم افزار پرداخت بانک Chase رسماً پرده برداری شد

Chase Pay

بانک Chase نرم افزار پرداخت دیجیتالی خود را با نام چیز پی، رسماً راه اندازی کرده است و مشتریان بانک Chase می توانند شروع به دانلود این نرم افزار کنند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک-سعیده فتحی- بانک Chase نرم افزار پرداخت دیجیتالی خود رابا نام چیز پی، رسماً راه اندازی کرده است و مشتریان بانک Chase می توانند شروع به دانلود این نرم افزار کنند.

خبر هاتایید کردند که از لحاظ سازگاری با فروشگاه و محل پرداخت، نرم افزار پرداخت بانک Chase می تواند هم اکنون در ایالت متحده آمریکا در بیش از7.500 مکان استارباک و نزدیک به 1.400 فروشگاه بست بای مورد استفاده قرار گیرد.همچنین اخبار حاکی از آن است که در طی این دوره، نرم افزار پرداخت می تواند با Philips 66، Conoco، 76، Walmart، ShopRite و Fresh Grocer همانند برخی از ایستگاه های ارائه خدمات بانکیسازگار شود.

مشتریانمی توانند نرم افزار پرداخت را از فروشگاه App و Google Play دانلود کنند و با استفاده از اطلاعات کاربری خود در Chase.com از این نرم افزار استفاده کنند. با ورود کاربران بهاین نرم افزار، کارت های اعتباری، برداشت و کارت های نقدی آن ها از قبل در نرمافزار فعال شده است. در آینده، مشتریان می توانند از تاچ آیدی برای بررسیالکترونیکی حساب استفاده کنند.

در حالحاضر، نرم افزار چیز پی به مشتریانش اجازه می دهد تا از گوشی های هوشمند خود برایپرداخت در استارباک و همچنین مراکز خرید بست بای که با این بانک قرارداد دارند، بوسیلهاسکن کردن بارکد، استفاده کنند. از طریق نرم افزار چیز پی، کاربران آیفون میتوانند کارت استاباکس خود را در داخل نرم افزار تلفن همراه استارباکس یا در سایت Starbucks.com بازیابی کنند.

علاوه براین، مشتریان می توانند مانده حساب خود، میزان اعتبار باقیمانده و همچنین گردشحساب خود را در طی 90 روز گذشته چک کنند.

ترجمه: سرویس بین الملل پایگاهخبری بانکداری الکترونیک

منبع: thepaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −  40  =