تعریف‌ مجدد مدل‌های کسب‌و‌کار

مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی عنوان کرد:

داده‌هایی که در سامانه‌های مختلف‌ بانکی تولید می‌شود مهم‌ترین عامل و فاکتور تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری‌هایی‌ که جهت بهبود وضعیت اقتصادی و کارکرد بهینه‌ی بانک مورد نظر است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ناصر حکیمی؛ مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی درباره  تاثیراتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات روی صنعت بانکی در Core banking دارند گفت: شاهد فاصله معناداری بین نظام تصمیم‌گیری بانک‌ها ، حجم داده‌ها و نیاز پردازش به داده‌هایی که با توجه به توسعه‌ی پرداخت‌های الکترونیک در کشور تولید می شود هستیم که این فاصله به عنوان یکی از مشکلات اساسی شبکه‌ی بانکی مطرح است. که این فاصله به عنوان یکی از مشکلات اساسی شبکه‌ی بانکی مطرح است.

حکیمی با اشاره  راه‌حل این مسئله گفت: مدیران از طریق مکانیزم‌های انگیزشی مانند تعریف‌ مجدد مدل‌های کسب‌و‌کار و از طریق آموزش به این امر واقف شوند که داده‌هایی که در سامانه‌های مختلف‌شان تولید می‌شود از ارزشمندترین سرمایه‌هایی‌ست که یک بانک در اختیار دارد

مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی تاکید کرد: داده‌هایی که در سامانه‌های مختلف‌ بانکی تولید می‌شود  مهم‌ترین عامل و فاکتور تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری‌هایی‌  که جهت بهبود وضعیت اقتصادی و کارکرد بهینه‌ی بانک مورد نظر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄    =  5