افزایش ۱۵۰۰ بن کارت خرید کتاب به نمایشگاه کتاب استان قم

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با اشاره به حمایت همه جانبه این بانک در برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه کتاب استانی قم، گفت: ۱۵۰۰ بن کارت خرید کتاب به نمایشگاه کتاب استان قم اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، مهدی اکرمی افزود:در ابتدا قرار بود فقط۹۵۰۰ بن کارت خرید کتاب در این نمایشگاه ارایه شود، اما با توجه به استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه و خدمات دهی بیشتر به علاقه‌مندان تعداد بن کارت ها افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه سرانه مطالعه در کشور ما پایین است، تصریح کرد:خوشبختانه خدمات کامل بانکی توسط بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی موجب رضایتمندی ناشران ، غرفه داران و بازدیدکنندگان شده است؛ به طوری‌که با توجه به نظرسنجی های انجام شده ، هم اکنون حضور هموطنان در نمایشگاه های کتاب استانی رشد چشمگیری داشته است.

اکرمی با اشاره به استقبال اتباع غیر ایرانی از راه اندازی باجه ویژه آنان در نمایشگاه کتاب قم،خاطرنشان کرد:حضور اتباع غیر ایرانی از سراسر دنیا برای حضور در این نمایشگاه بسیار قابل توجه بود و بانک شهر در راستای خدمت رسانی به این افراد خدمات بانکی مناسبی را ارایه داد.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر ادامه داد: دوستداران کتاب و اهالی قلم در حاشیه نمایشگاه کتاب قم نیز می توانند از ابزارهای بانکداری نوین استفاده کنند و همچنین با خدمات پیشخوان های شهرنت هم آشنا می شوند.

وی تاکید کرد: بانک شهر در آینده تسهیلاتی را برای ناشران در نظر خواهد گرفت تا شهروندان بتوانند به راحتی کتب مورد نیاز خود را تهیه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

19  −  10  =