راه اندازی سیستم مارکتینگ جدید بانکداری در​سال آینده

سلطانخواه در گفتگوی اختصاصی با بانکداری الکترونیک خبرداد:

مدیرعامل شرکت انفورماتیک ایرانیان: در حال راه اندازی سیستم مارکتینگی در حوزه بانکداری هستیم که توسط آن مشتریان و کسانی که در این حوزه وارد می شوند را متنفع می سازد.

محمد رضا سلطانخواه مدیرعامل شرکت انفورماتیک ایرانیان در مصاحبه اختصاصي با پایگاه خبری بانكداري الكترونيك با اشاره به فعاليت اين سازمان در حوزه بانكداري الكترونيك در سال گذشته گفت: بیشتر فعالیت ما در سال گذشته درحوزه بانکداری الکترونیک  بود چرا که دیگر این بخش از حالت سنتی و روتین در حال خارج شدن است و بیشتر سرویس های ارزش افزوده ای که بتوان در آن از بانکداري الکترونیک استفاده کنیم اهمیت پیدا می کند .

وي افزود: بنابراین ما سعی کرده ایم بیشتر در این حوزه ها وارد شویم وزیر ساخت های آن را نیز برنامه ریزی کرده ایم و فکر می کنم تا سال آینده به سرانجام برسد .

سلطانخواه گفت:در حال حاضر اكثر مكان ها مجهز به دستگاه  ATMاست اما باید برای ترغیب بیشتر مشتری به استفاده از این دستگاه بیشتر اندیشید تا بتوان به وسیله ویژگی های منحصر به فرد دستگاه پوز،مشتری را مجاب به استفاده از آن کرد.

وي ادامه داد: به طور مثال طراحي دستگاه پوزی که بیشتر در سیستم های ته فیش به فروشنده کمک کند و یا کارت هایی که بتوانند تخفيف ها را برگردانند و براي مشتري بیش از یک کارت بانکی عمل کنند را برنامه ریزی کرده ایم و انشالله تا سال آینده جلو برویم.

سلطان‌خواه با اشاره به اينكه در بحث سیستم های داخلی بانکی 2 سیستم را پیاده سازی کرده ایم اذعان كرد: یکی ازاین دو سیستم  سیستم فروش اموال است این سیستم های نگهداری از اموال و تجهیزات و به طور کلی فراتر از بحث آی تی ، یعنی تمام اموال و صادرات را می تواند به صورت هوشمند رکورد کند،

وی افزود: همچنین تعمیر و نگهداری آن را نیز به هزینه ها ارتباط داده ایم واین سامانه می تواند به ما پیشنهاد دهد که در کجا هزینه کنیم و در کجا هزینه نکنیم و این سامانه با جهت دهی به هزینه هایمان ، دربسیاری موارد سبب کاهش آن شده است. سیستم دیگری نیز در زمینه نظر سنجی آنلاین از مشتریان پشت باجه تهیه کرده ایم که اکنون پایلوت آن را پیاده سازی شده و انشالله تا سال آینده آن را به سطح عموم معرفی خواهیم کرد.

سلطانخواه با بیان تحول جدید سال آینده این موسسه اظهار داشت :  خبر خوب ما برای مشتریان این است که انشالله بتوانیم یک سری از سیتم های آی تی که زمینه ساز مشارکت بیشتر مشتری در تجهیز منابع و استفاده از سود حاصل از آن است ، را ارائه دهیم . ما در حال راه اندازی سیستم مارکتینگی در حوزه بانکداری هستیم که توسط آن مشتریان و کسانی که در این حوزه وارد می شوند را متنفع می سازد.مشتریان مشارکت می کنند و در آن سودی که عاید آن ها می شود بیش از پیش است.

پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =