تقویم آموزشی فعالیت های پژوهشکده پولی و بانکی در سال ۹۶ اعلام شد

اختصاصی

تقویم آموزشی پژوهشکده پولی و بانکی در سه ماهه اول سال 96 در قالب برگزاری یک نشست‌ تخصصی، 8 میزگرد تحلیلی، 2کارگاه و چندین دوره‌ آموزشی، همایش و سمینار اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، چهارمین «همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا» با هدف ایجاد فضاهای مناسب و مستمر جهت معرفی هر چه بیشتر فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری، همچنین سمینار «بانکداری مدرن و مدیریت تغییر در نظام بانکی» با هدف آشنایی بیشتر مدیران میانی و عملیاتی بانک‌ها با رویه‌های استقرار بانکداری مدرن و همچنین به اشتراک‌گذاری تجربیات موفق داخلی و خارجی در زمینه ایجاد تغییر در بانک‌های بزرگ از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری این دوره است.

همچنین نشست تخصصی با عنوان« امکان سنجی تعمیم عقد مضاربه به تمام فعالیت‌های تجاری» با سخنرانی حسین داورزنی  و چهار میزگرد تحلیلی با موضوعات اصلاح سیستم نظارتی بر بانکها و موسسات اعتباری، سیاست های تثبیتی بانک مرکزی، ارتباط با نهادهای مالی بین‌المللی و اصلاح ساختاری بانکها در کارآفرینی برخی از موضوعات درنظر گرفته شده برای فعالیت‌های پژوهشکده است.

 هم‌چنین برگزاری «تحلیل تحولات اقتصادی کشور در دهه گذشته» در قالب چند میزگرد تحلیلی از دیگر بخش‌های این پنل آموزشی است که در روزهای 2 تا 30 خرداد ماه برگزار می شود.

گفتنی است برنامه‌های درنظر گرفته شده از اواخر فروردین ماه و در قالب دوره‌های یک الی هفت روزه با حضور چندتن از صاحب‌نظران اقتصادی برگزار می شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.conf.mbri.ac.ir/UB مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۹۷ و۸۸۶۵۷۳۹۵تماس حاصل فرمایند.
پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −  10  =