حمایت بانک ملی از طرح های اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل بانک ملی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی گفت : این بانک همواره حامی و پشتیبان صنعت و تولید بوده و خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدرضا حسین‌زاده اظهار داشت: بانک ملی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در سال تولید و اشتغال از طرح‌های تولیدی و صنعتی که دارای توجیه اقتصادی باشند، حمایت خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های کشور همچنین بر عدم مسدود کردن بخشی از سپرده توسط بانک‌ها تاکید کرد.

افتتاح حساب از طریق سامانه بام بانک ملی ایران

بانک ملی ایران برای مشتریان خود امکان افتتاح حساب بدون حضور در شعبه را فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از این پس می‌توانند بدون مراجعه به شعبه نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه و سپرده کوتاه مدت اقدام نمایند.
امکان ورود امن و دو مرحله ای خرید شارژ خودکار ، پرداخت اقساط تسهیلات ، انتقال پول دسته ای ، انتقال کارت به کارت دسته ای ، واریز وجه به حساب های خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از دیگر امکانات این سامانه می باشد .
بام ، سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان سامانه برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی گردید.
مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند عضویت خود را در سامانه بام ثبت و فعال کنند.
سایر مشتریانی که عضو سامانه پیامکی (ساپتا) نیستند، می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و تکمیل فرم ساپتا به عضویت این سامانه درآیند.

حضور بانک ملی ایران در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 26 تا 29 فروردین ماه جاری با حضور بانک ملی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه که به مدت چهار روز به طول خواهد انجامید، بانک ملی ایران با برپایی غرفه‌ای در سالن خلیج فارس ( 44 B ) و از ساعت 9 تا 17 به معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و فعالیت‌های خود در زمینه‌ بورس و بانک خواهد پرداخت .
دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
در غرفه بانک ملی ایران، آخرین دستاوردها در برنامه‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، حساب‌های قرض‌الحسنه، کانون جوانه‌ها، کارت‌های الکترونیک، امور خدمات شرکت چاپ و نشر بانک و همچنین شرکت خدمات انفورماتیک سداد برای بازدیدکنندگان تشریح می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =