راهی برای پیدا کردن هویت

در پروسه ای ۱۰ ماهه

سرپرست گروه «پاپتی ها» اعلام کرد که در حال تمرین پروژه ای با موضوع پیدا کردن هویت و فرار از روزمرگی است که نیازمند ۱۰ ماه تمرین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حمید پورآذری سرپرست گروه تئاتر «پاپتی ها» درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: در حال کار و تمرین با تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران هستیم و سعی داریم تا پایان سال جاری یک پروژه تئاتری را اجرا کنیم.

وی درباره ایده و موضوع این پروژه تئاتری، اظهار کرد: ایده این پروژه درباره پیدا کردن هویت و فرار از روزمرگی است.

این کارگردان شناخته شده تئاتر با اشاره به حضور حدود ۳۵ دانشجوی در این پروژه تئاتری، گفت: این دانشجویان از رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه تهران هستند.

پورآذری با بیان اینکه تمرین‌های این پروژه تئاتری را آغاز کرده است، یادآور شد: در حال حاضر هفته ای ۲ روز تمرین می کنیم ولی به مرور زمان مدت تمرین ها بیشتر می شود. برای اینکه پروژه به سرانجام برسد نیازمند تمرینی ۱۰ ماهه هستیم.

کارگردان نمایش هایی چون «ادیپ»، «دایره گچی» و «سال ثانیه» درباره اینکه آیا این پروژه تئاتری متن مشخصی دارد یا نه، توضیح داد: همه بخش های این پروژه در طول تمرین ها شکل می گیرد و به احتمال زیاد چند دانشجو از بین دانشجویان حاضر در پروژه نگارش متن را در طول تمرین ها عهده دار می شوند.

سرپرست گروه تئاتر «پاپتی ها» درباره مکان اجرای این پروژه تئاتری و اینکه آیا اجرای این اثر در محیط های غیرمتعارف تئاتری خواهد بود یا سالن های تئاتر، تأکید کرد: کار باید شکل بگیرد و تعریف پیدا کند، سپس برای انتخاب مکان یا سالن اجرا اقدام خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  1