بینش موسس و ترکیب تجربه و دانش عامل موفقیت فناپ

مدیرعامل فناپ مطرح کرد:

دیروز هفتم مرداد ماه در سالن همایش‌های شهید بهشتی، هفتمین کنفرانس بین‌المللی و یازدهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار شد که شهاب جوانمردی، مدیرعامل شرکت فناپ مهمان ویژه آن بود. شهاب جوانمرد گفت:هيچگاه به دنبال كسب سود صرف و فعاليت‌هاي زودگذر نبوديم و همه اقداماتمان از جنس فعاليت براي ماندن بود. تصور نمي‌كنم تاكنون نگاهي كه آقاي قاسمي به سرمايه‌هاي انساني داشتند و دارند در ايران به وجود آمده باشد. دكتر قاسمي ريسك و كرد و به ما جوانان فرصت داد. روي ما سرمايه گذاري شد و به ما اعتماد كر

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل هلدینگ فناپ با اشاره به اینکه مهمترین وجه تمایز فناپ با سایر مجموعه‌های مشابه، عملا در بینش موسس وجود داشته است، گفت: یکی از افتخارات ما این است که در مجموعه‌ای کار کرده‌‎ایم که نگاه مدیر مجموعه یک یا دو سال نبوده، بلکه بلند مدت بوده است. نگاه موسس نگاه خدمات پیشگام و به عنوان ابزار به آن نگاه نمی‌کردند.

 

شهاب جوانمردی اظهار داشت: ماموریت فناپ تغییر سبک زندگی ایرانیان بر پایه هوشمندی بود. نگاه کلانی که دنبال می‌کنیم از حوزه صنعت بانکی که شروع شد و در ادامه به تغییر سبک زندگی منجر شد. به طور کلی در حال حاضر ما سبک زندگی وارداتی داریم. برای مثال، شبکه‌های اجتماعی، پیامرسان‌ها و همه آنچه که امروز اوقات زیادی از زندگیمان را صرف آن می‌کنیم از خارج آمده و حاکم مردم شده است. هم اکنون تلگرام و اینستاگرام نزدیک به 70 درصد پهنای باند کشورمان را مصرف می‌کنند.

 

او خاطرنشان کرد: فناپ از حوزه خدمات مالی شروع کرد تا پایگاه خود را برای توسعه‌های آتی مستجکم کند. امروز فناپ در حوزه نرم افزار بیمه، بازار سرمایه، پرداخت و تجارت الکترونیک وارد شده است و عملا برای مدیریت عملیات پرداخت اقدامات زیادی انجام داده است. بحث ERP را برای برنامه‌ریزی منابع سازمان مد نظر قرار دادیم و در حال حاضر مشغول تولید، نصب و اجرای بزرگترین سامانه ERP کشور در یکی از برنامه‌های تولیدی فولاد کشور هستیم.

 

مدیرعامل فناپ با بیان اینکه در حوزه فناوری ارتباطات و خدمات ارزش افزوده آن به عنوان اپراتور ثابت و مجازی موبایل وارد شدیم اظهار کرد: در رتبه‌بندی‌هایی که سالانه سازمان مدیریت صنعتی ارائه می‌کند، فناپ در انتهای سال 95 بر اساس صورت‌های مالی ارائه شده صد و دوازدهمین شرکت از حیث عملیات و فروش بوده است.

 

جوانمردی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در سال‌های اخیر به عنوان موتور محرک و ایجاد کننده نسل بعدی فعالیت‌های فناپ به آن توجه کردیم، المان نوآوری بوده است. به عبارت ساده تر سعی کردیم یک زنجیره ارزشی از نوآوری، از ایده تا محصول به وجود بیاوریم و به سرمایه‌گذاری و پول‌های خردی که کسب‌ و کارها به آنها وابسته‌اند کمک کنیم.

 

او افزود: محلی را در فناپ تدارک دیده‌ایم که صاحبان ایده می‌توانند ایده‌های خود را در آن محک بزنند. دوره‌های آموزشی و پیش شتابدهی‌ها را برای استارت‌آپ‌هایی که وارد زنجیره ارزش می‌شوند، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.  

 

مدیرعامل هلدینگ فناپ گفت: فناپ در حوزه اینترنت بانک و موبایل بانک فناپ به عنوان نمادی از تغییر تفکر در درون مجموعه از B2B به B2C و ایجاد تجربه کاربری متفاوت به حساب می‌آید. به قضاوت بسیاری از کاربران سایت‌های نظرسنجی یکی از مهمترین نکاتی که اجازه می‌دهد در بازار B2C حرکت کنید فعالیتی که فناپ در حوزه موبایل بانک داشته است. امروز بررسی‌ها نشان دهنده آن است که فناپ تجربه کاربری کم نظیری را برای مشتریان و مشترکان همراه خود آورده است.

 

جوانمردی خاطرنشان کرد: فناپ بیش از 95 درصد تراکنش‌ها را روی بستر‌های مجازی آورده است و کمک می‌کند که شعب بانک پاسارگاد با فراق بال خدمات ویژه به مشتریانی بدهند.

 

او درباره مقطعی که فناپ کریدور تهران مشهد را به سیستم‌های ثبت تخلف مجهز کرد گفت: در 78 نقطه حادثه خیز 9 مرکز مانیتورینگ ایجاد کردیم که می‌توان گفت بزرگترین پروژه‌های هوشمند سازی کمتر از پنج درصد از این مقیاس را داشتند. نتیجه آن شد که کمتر از یک سال بعد از پیاده‌سازی این سیستم‌ها به اذعان پلیس راهور 70 درصد کاهش تلفات پیدا کرد.

 

مديرعامل فناپ در ادامه درباره عوامل موفقيت فناپ گفت و اظهار داشت: جوانان فراهم كننده دانش و فناوري بودند و رهبري توسط افراد مجرب بود. تركيب تجربه و دانش يكي از عوامل موفقيت فناپ و بانك پاسارگاد شد.

 

شهاب جوانمردي خاطرنشان كرد: هيچگاه به دنبال كسب سود صرف و فعاليت‌هاي زودگذر نبوديم و همه اقداماتمان از جنس فعاليت براي ماندن بود. تصور نمي‌كنم تاكنون نگاهي كه آقاي قاسمي به سرمايه‌هاي انساني داشتند و دارند در ايران به وجود آمده باشد.

 

او افزود: دكتر قاسمي ريسك و كرد و به ما جوانان فرصت داد. روي ما سرمايه گذاري شد و به ما اعتماد كردند. ما انرژي، انگيزه و دانش و مهارت داشتيم اما اعتماد به نفس نداشتيم.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  26  =  32