صندوق لوتوس پارسیان ۲۰.۰۱ درصد سود توزیع کرد

صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان در دوره 31 روزه منتهی به 25 شهریور 1396، معادل 20.01 درصد سود سالانه روزشمار کسب کرد و در تاریخ 26 شهریور 96 این سود به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان در دوره 31 روزه منتهی به 25 شهریور 1396 در مجموع بیش از 2 هزار و 136 میلیارد ریال سود کسب کرد که معادل 20.01 درصد سود سالانه روزشمار است. به این ترتیب نرخ بازدهی طی دوره این صندوق به 1.7 درصد رسید که معادل 16 هزار و 995 ریال سود به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری است.

صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان از نوع صندوق‌های درآمد ثابت با پیش‌بینی سود است که با مدیریت شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان فعالیت می‌کند.

سرمایه‌گذاری در این صندوق از طریق شعب بانک پارسیان و یا به صورت آنلاین و ازطریق پورتال جامع لوتوس پارسیان به آدرس www.lotusib.ir امکانپذیر است. شایان ذکر است به منظور سرعت سرعت بخشیدن به پرداخت‌های صندوق و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز،از تاریخ 1396/05/30 امکانی فراهم آمده است که بر اساس آن، پرداخت مربوط به ابطال واحدهای صندوق لوتوس پارسیان برای سرمایه‌گذارانی که تا ساعت 11 از طریق پرتال WWW.LOTUSIB.IR اقدام به ثبت درخواست خود می‌کنند قبل از ساعت14 تأیید و مبلغ مربوطه به حساب آنها واریز می‌شود.

گفتنی است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امکانات این پرتال در فازهای متعدد تکمیل می‌شود و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت که به تدریج به اطلاع عموم خواهد رسید. با تکمیل فازهای اجرایی این پرتال، خدمات گسترده و متنوعی به مشتریان این شرکت ارائه خواهد شد تا مشتریان این شرکت به واقع بتوانند دقت، سرعت، و دسترسی آسان را با لوتوس تجربه کنند.سرمایه‌گذاران می‌توانند برای استفاده از امکان اولویت در دریافت وجه ابطال و نیز سایر امکاناتی که به زودی فراهم خواهد شد، ابتدا در این پرتال ثبت‌نام کرده و سپس برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور، به شعب بانک پارسیان یا باجه‌های بیمه امین پارسیان مستقر در شعب مراجعه کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  −  11  =