تازه ترین نوآوری در بازار سرمایه

اپلیکیشن ولث تک به بازار آمد

ولث‌تک از ترکیب دو کلمه wealth به معنی ثروت و رفاه و tech که مخفف تکنولوژی است ‌و تلاش داشته راهکار جدیدی به فعالان این حوزه ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از بانکینا، بورس، بانک و بیمه سه ضلع اصلی فعالیت‌های مالی یک کشور را تشکیل می‌دهند و استارت‌آپ‌های فین‌تکی اکنون با ورود به هر سه آنها توانسته‌اند گردوخاکی در بخش‌های اقتصادی کشور راه‌بیندازند.

شاید با اپلیکیشن‌های پرداخت‌یار و کیف‌پول‌ها آشنا باشیم و حتی اسم‌های چند استارت آپ اینشورتکی(بیمه‌ای) به گوشمان خورده باشد؛ اما چقدر اپلیکیشن‌های ولث‌تک یا همان فعالان نوآوری در حوزه بورس و سرمایه را می‌شناسیم؟ در این گزارش تلاش کردیم چند استارت آپداخلی و خارجی این حوزه را معرفی کنیم.

 

  •  پرچم سفید ولث‌تک

باوجود اینکه فین تک را «مهندس‌های عصبانی» و مخالفان نظام سرمایه‌داری غربی به وجود آوردند و به دنبال قد علم کردن مقابل بانک‌ها بودند و می‌خواستند شکل جدیدی از پرداخت و انتقال وجه و بیمه به وجود بیاورند، فعالان حوزه ولث‌تک با هیچ ارگان و نهاد سنتی سر جنگ نداشته و از همان ابتدا با صلح و صفا تلاش کردند به یاری سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران بیایند.

ولث‌تک از ترکیب دو کلمه wealth به معنی ثروت و رفاه و tech که مخفف تکنولوژی است ‌و تلاش داشته راهکار جدیدی به فعالان این حوزه ارائه کند. بازار بورس و سرمایه هرچه وسعت و پیچیدگی بیشتری داشته باشد، بیشتر به ابزاری برای ساده‌سازی، تحلیل یا مشاوره نیاز دارد تا از دور میدان خارج نشد.

استارت‌آپ‌های ولث‌تک دقیقا‌ برای پاسخ به همین مسئله و نیاز کاربران به وجود آمده‌اند. در ایران، استارت‌آپ‌ها از سایت‌های اعلام قیمت و ارائه نمودار سهم‌های پرطرفدار بسیار جلوتر رفته‌اند و تبدیل به پلتفرمی برای ارائه راهکار بسیاری از مسائل و مشکلات این بخش از اقتصاد شده‌اند. فعلا تبلیغات زیادی روی آنها انجام نشده و به شهرت بسیاری از استارت‌آپ‌های فین‌تکی دیگر نرسیده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  +    =  43