چهارمين جشنواره ملي بانک محبوب من آغاز بکار کرد

جشنواره “بانک محبوب من” در خصوص ارايه خدمات بانک‌ها، برگزار مي شود.

چهارمين جشنواره ملي "بانک محبوب من" با هدف اعلام نظرات مشتريان شبکه‌ بانکي کشور در خصوص ارايه خدمات مختلف بانک‌ها، برگزار و نتايج آن در هفتمين همايش بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت اعلام مي شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از آريا؛ اين جشنواره تا اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت و بانک‌ها نيز با درج بنر جشنواره در سايت رسمي خود، اهميت نظرات مشتريان‌شان را بيش از پيش اثبات خواهند کرد.
همچنين گزارش تحليلي نظرات مشتريان هر بانک نيز در مراسم اختتاميه در اختيار مديران بانک ها قرار خواهد گرفت.
شايان ذکر است اختتاميه جشنواره بانک محبوب من همزمان با هفتمين همايش بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت پژوهشکده پولي و بانکي بانک مرکزي سوم بهمن‌ماه در برج ميلاد تهران برگزار و از بانک‌هاي برتر در حوزه‌هاي مختلف با اهداي تنديس، تقدير خواهد شد.
فرصتي براي اعلام دليل انتخاب بانک
در اين دوره، بخش جديدي به جشنواره اضافه شده که هر مشتري دليل اصلي انتخاب يک بانک به عنوان بانکي که بيشترين استفاده را از آن دارد، بيان مي‌کند.
نتيجه اين نظرسنجي به بانک‌ها کمک مي‌کند تا براي نزديک شدن به مشتريان‌ تلاش بيشتري کنند. داده‌هاي اين نظرسنجي، فضايي رقابتي براي بانک‌ها به وجود مي‌آورد؛ رقابتي که در راستاي ارائه خدمات بهتر به مشتريان خواهد بود.
با توجه به تمهيدات انديشيده شده، پيش‌بيني مي‌شود امسال بالغ بر 200هزار مشتري شبکه‌ بانکي در جشنواره ملي "بانک محبوب من" شرکت کنند.
سايت بانکي در سال 90براي اولين بار در ايران، با هدفِ بررسي نظر مردم درباره بانک‌ها، جشنواره‌اي با نام «بانکِ محبوب من» برگزار کرده است.
امسال هم در تاريخ 5ديماه تا اول بهمن‌ماه 1396، جشنواره چهارم را برگزار مي‌کند و در پايانِ جشنواره به تعدادي از شرکت‌کنندگان به قيد قرعه جوايز نفيسي را اهدا مي‌شود.
مشتريان شبکه بانکي کشور مي‌توانند با مراجعه به لينک زير در اين نظرسنجي مردمي شرکت کنند: http://festival.banki.ir/
يادآور مي‌شود، هفتمين همايش سالانه بانکداري الکترونيک و نظام هاي پرداخت با موضوع" نوآوري، بازيگران جديد و کارآيي در کسب و کار مالي" دوم و سوم بهمن ماه سال جاري توسط پژوهشکده پولي و بانکي در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد برگزار مي‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  −    =  20