در حوزه حمل و نقل کشور تکنولوژی جدیدی به کار رفته است

در استانهای اطراف مرکز و در سطح کشور به تکنولوژی جدید به کار رفته در حوزه حمل و نقل به کار رفته است.

عباس صفری در گفتگوی اختصاصی با بانکداری با اشاره به تکنولوژی به کار رفته در حوزه حمل و نقلی گفت: در استانهای اطراف مرکز و در سطح کشور دوربین های جدیدی با تکنولوژی تعیین مسافت نصب شده است .
وی افزود:  دوربین های که در این حوزه استفاده کرده ایم اعم از دوربین های نظارت جاده ای و پلاک خوان در سطح راه ها هستند که خروجی بسیار خوبی داشته اند چرا که که امروزه با کمک  نرم افزار توانسته ایم مخاطرات جاده ای را بسیار کاهش داده و رانندگان حادثه ساز را کنترل کنیم.
وی عامل  بانکداری الکترونیک را عامل تسهیل و گسترش خدمات حمل و نقل  دانست واظهار کرد: بانکداری الکترونیک در کشور ما ظرف 4 سال گذشته به حوزه حمل و نقل کمک شایانی کرده است . کلیه گیت های عوارضی ما به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک اعم از دستگاه های کارت خوان و کارتهای الکترونیک پرداخت عوارض تجهیز شده اند .
وی به افق پیش روی حمل نقل با استفاده از خدمات الکترونیک اشاره و عنوان کرد: همکاران من در حوزه ستاد راهداری و مدیران ارشد مربوطه یک برنامه ریزی و افق گذاری ای دارند که من فکر می کنم امسال هم این سیر صعودی که شروع شده و در حال طی شدتن است ، روز به روز وسعت بیشتری پیدا می کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  6  =