وظایف محول شده رئیس جمهور به سازمان برنامه را کامل اجرا می‌کنیم

نوبخت:

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص سخنان رئیس جمهور در توئیت خود نوشت:‌ وظایف مهمی را به سازمان برنامه و بودجه محول کردند که به اتفاق همکارانم با تمام توان برای اجرای کامل و دقیق آنها تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدباقر نوبخت در توئیتی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در جمع مدیران اجرایی اظهار داشت: سخنان رئیس‌جمهور در جمع مدیران اجرایی، راهبردی و در دوره‌ای که دشمنان در شدیدترین حالت است، در تاریخ مدیریتی کلان کشور ماندگار است. وظایف مهمی را به سازمان برنامه و بودجه محول کردند که به اتفاق همکارانم با تمام توان برای اجرای کامل و دقیق آنها تلاش خواهیم کرد.

روحانی شب گذشته گفته بود: اگر مردم در شرایط جدید باید صرفه‌جویی کنند، ما باید به عنوان دولت شروع‌کننده باشیم.من از رئیس برنامه و بودجه و رئیس سازمان اداری و استخدامی می‌خواهم که تدوین کنند و مسئولیت را می‌پذیرم ما باید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم و این با شما است و شما باید راه حل بدهید.

روحانی خاطرنشان کرد: نمی‌شود که سفرهای خارجی ما  شرکت‌های ما در سال 97  با سال 96 و 95 یکی باشد. اگر ما در سال 96 در قالب یک هیأت پنج نفره به خارج می‌رفتیم امروز این هیأت باید به دو نفر تقلیل یابد. اگر در سال 96 کارمان را در عرض یک هفته انجام می‌دادیم امروز باید آن را دو روزه انجام بدهیم. اگر با بلیت فرست کلاس یا تجاری می‌رفتیم امروز باید با بلیت اکونومی برویم. باید شرایط ما عوض شود و مردم باید این را ببینند. ببینند که ما از خودمان صرفه‌جویی را آغاز کرده‌ایم.

 

منبع: فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  36