پیامرسان لاین صرافی رمزنگار راه اندازی می کند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

پیامرسان ژاپنی لاین به منظور همگام شدن با سرعت پیشرفت رقیبان خود مانند WeChat و Whatsapp قصد دارد در راستای گسترش فعالیت های خود در عرصه تکنولوژی های مالی، صرافی ارزهای رمزنگار راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این صرافی BitBox نام دارد و قرار است در ماه آینده راه اندازی شود. در این صرافی بیش از 30 کوین مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین ارائه می گردد.
این موتور تجارت فعالیت خود را در سنگاپور آغاز می کند و به بازارهای جهانی ژاپن و ایالات متحده خدمات خود را ارائه می کند. این در حالی است که در این دو منطقه مشکلات نظارتی و روش های محافظتی گسترش یا ایجاد صرافی های جدید را متوقف کرده است.
در حال حاضر، لاین بیش از 165 میلیون کاربر فعال در اپلیکیشن پیامرسان خود دارد که 40 میلیون نفر از آن ها از قابلیت های پرداخت داخل این پیامرسان نیز استفاده کرده اند.
ایدزاوا تاکیشی، مدیر اجرایی بیت باکس در این باره گفت: « بیت باکس (Bitbix) یکی از بخش های کلیدی سرویس های مالی لاین در پاسخ به تقاضاهای روز افزون کاربران برای امکانات مالی متنوع تر طراحی شده است. کاربران می توانند با استفاده از بیت باکس به ارزهای رمزنگار به سادگی دسترسی داشته باشند و در عین حال مطمئن باشند که اقدامات امنیتی پیشرفته ای برای محافظت از دارایی های آن ها در نظر گرفته شده است. »

 

منبع: https://www.finextra.com/newsarticle/32323/line-to-launch-cryptocurrency-exchange/payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  30