استعلام مجدد برای اطمینان از اصالت تلفن همراه ضروری است

کانال اطلاع‌رسانی طرح رجیستری اعلام کرد با توجه به اهمیت طرح فعال‌سازی تلفن همراه، اطمینان مجدد از اصالت تلفن همراه با استعلام از اپراتورهای مجاز ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اجرای طرح ثبت تلفن همراه یا همان رجیستری از مهرماه سال گذشته به طور رسمی آغاز شد و در پایان اردیبهشت ماه امسال به پایان رسید. هدف اصلی این طرح، مبارزه با قاچاق و واردات غیرقانونی تلفن‌های همراه به کشور است. با اجرایی شدن این طرح گوشی‌هایی که به صورت غیرقانونی وارد کشور می شوند، برای همیشه از دسترس خارج خواهند شد.

کانال اطلاع‌رسانی طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص آن دسته از افرادی که اظهار داشته‌اند تلفن همراه ایشان قبل از مشمول شدن یا قبل از شروع طرح فعال بوده ولی برای آن پیامک هشدار ارسال شده، توضیحاتی ارائه کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

"به آن دسته ای از افرادی که اظهار داشته اند تلفن همراه ایشان قبل از مشمول شدن یا قبل از شروع طرح فعال بوده ولی برای آن پیامک هشدار ارسال شده است، توصیه می گردد که یکبار دیگر نسبت به «استعلام اصالت» تلفن همراه خود اقدام نمایند.

بدیهی است درصورتیکه پاسخ استعلام مثبت اعلام گردد، یعنی تلفن همراه توسط شبکه‌های اپراتوری رویت شده است و اطلاعات آن به سامانه همتا ارسال شده است. لذا تلفن همراه به عنوان دستگاه مجاز تلقی شده و می‌تواند به صورت نامحدود از شبکه‌های اپراتوری سرویس بگیرد."

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −    =  28