شرکت معالم پلتفرم کربنکینگ اسلامی جدید راه‌اندازی می‌کند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

پلتفرم کربنکینگ اسلامی iMAL در شرکت معالم جایگزین سیستم‌ های قدیمی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این پلتفرم جدید اسلامی شکل جدیدی از سیستم مالی معالم است که بر اساس استراتژی جدید استقبال از تکنولوژی های پیشرفته طراحی شده است. هدف از طراحی این پلتفرم پاسخگویی به نیازهای فعلی و انتظارات مشتریان در آینده است.
پلتفرم مالی معالم توافقی با شرکت Path Solutions امضا کرده است که به موجب آن پلتفرم کربنکینگ اسلامی iMAL پیوسته در تمام شعب این شرکت اجرا می‌شود. این شرکت که در سال 2009 تاسیس شده و از سوی وزارت دارایی عربستان سعودی(SAMA) مجوز فعالیت دریافت کرده است  به عنوان یک مؤسسه مالی غیربانکی (NBFC) فعالیت می‌ کند و خدمات اسلامی را به افراد و کسب و کارهای داخل عربستان سعودی ارائه می‌ کند.
این شرکت رشد چشمگیری در بخش سرمایه گذاری خود داشته که شامل انواع محصولات مرابحه در فصل اول سال 2017 می شود. پلتفرم کربنکینگ اسلامی iMAL جایگزین سیستم های قدیمی شرکت معالم می‌ شود. این پلتفرم جدید اسلامی شکل جدیدی از سیستم مالی معالم است که بر اساس استراتژی جدید استقبال از تکنولوژی های پیشرفته طراحی شده است. هدف از طراحی این پلتفرم پاسخگویی به نیازهای فعلی و انتظارات مشتریان در آینده است.
دکتر صالح الساری، مدیر شرکت معالم در این باره گفت: «انتخاب ما در پلتفرم iMAL تعهد ما به تکنولوژی و نوآوری را برجسته می‌کند. ما در تکنولوژی سرمایه گذاری می کنیم تا راهکارهای نوآورانه خود را برای سهولت مشتریان ارائه کنیم. شرکت Path Solutions بهترین گزینه های مناسب را برای آنچه ما می خواهیم انجام دهیم ارائه کرد. این شرکت تکنولوژی صحیح و متناسبی با چشم انداز ما دارد. پلتفرم iMAL توانایی و سرعت ایجاد محصولات سازگار با دین اسلام را بهبود بخشید. هم‌چنین از برنامه‌های آینده ما برای رشد این محصولات نیز پشتیبانی می کند.»
محمد کاتب، مدیر عامل شرکت Path Solutions در این باره گفت: « از همکاری با مؤسسه مالی معالم برای اجرای این پروژه در ریاض خرسندیم. با انتخاب iMAL شرکت معالم خود را در جایگاه متمایزی از دید مشتریان قرار می دهد و به دلیل افزایش مقیاس رشد این کسب و کار وارد بازار رقابتی می شود. مجموعه خدمات ما ظرفیت پذیرش کسب و کار آن ها و همراهی در مسیر نوسازی سیستم ها برای تکنولوژی های جدید را به خوبی فراهم می کند و امکان اجرای درخواست های آنی مشتریان را به روش های مبتنی بر دین اسلام در اختیار آن ها قرار می دهد.»

 

منبع: http://cpifinancial.net/news/post/45711/maalem-financing-to-implement-a-new-islamic-core-banking-platform

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1